Jag har en dotter född 2010. Och hela tiden har jag trott att om man har fött barn en gång tidigare så sätter det igång tidigare med andra barnet, men nu verkar det mest som att det som går snabbare är själva förlossningen i sig, men att den inte nödvändigtvis behöver sätta igång tidigare. Gick över 5 dagar innan värkarna startade och på 6:e dagen efter bf föddes hon. Nu är jag rädd att jag går över igen... Usch hade känts så tungt!
Nillis13 skrev 2013-11-24 19:12:02 följande:
Greywolf: haha, ja vi får se vem som hinner först ;) är det din första eller har du fler barn? IdaJ: jag har precis som du mått riktigt illa senaste tiden, funderade också på om jag höll på att få feber tidigare idag :-/ förhoppningsvis är det bara trötthet här, vill verkligen inte bli sjuk nu..
Kan du inte skriva precis hur du har tillrett din häxbrygd, det lät som om du hade ett superrecept där!
FiaFunderar skrev 2013-11-24 19:28:58 följande:
Så! Nu har jag också gjort basilika/hallonblad/nejlika/kanel te :) Gott tycker jag och kommer nog bälja i mig hela litern ikväll :) Vi har haft sex tre dagar i rad men inget händer så jag tror ju inte att nått hjälper... MEN nu ska jag testa teet i alla fall!!