• corky

December bebis 2013

Lägger in min första magbild! V 26.

• corky

Köpte en jacka på gekås, tror jag gav 300:-. Tänker att jag ska bli gravid en gång till och att den kommer till användning då.

• corky
    MissKaos skrev 2013-09-16 19:54:43 följande:

På mammaklädesbutiken kostade dom ju över 600.. så 300 känns ju.ok..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Ja, köpte större storlek bara, det var dragsko alldeles lagom ovanför magen. Så egentligen ingen mammamodell, men passar perfekt! Härliga gekås :)
  • corky
    FiaFunderar skrev 2013-09-25 21:15:34 följande:

Ni som kommer köpa bärsele till er nykomling, vilken blir det??

Å denna djungel av saker! Vi har tittat på en babybjörn one, men har långt ifrån bestämt mig.
  • corky

En av mina bästa vänner befinner sig just nu på förlossningen! Så spännande och jag är grymt avundsjuk på att hennes bebis är här alldeles strax! Mina 11 veckor känns enormt långa. Längtar så efter våran pojk. Fast nu har jag ju väntat 5 år på att bli gravid så de här 11 veckorna är ju ingenting och borde gå jättefort!

• corky

Jag har så förbannat ont i bröstvårtorna! Det känns som man har skurit bort dom med en trubbig kniv och sen häller citron och salt på dom! Kanske en dramatisk beskrivning,men jag har så förbannat ont.
     Vid minsta lilla kyla så får jag ont. Var nyss ute med hunden en kort sväng, hade bh,linne,huvtröja och vinterjacka,men ändå så fick jag ont. Att duscha är en plåga,när man kommer ur duschen får jag alltid vrålont!

Jag smörjer med feta krämer och försöker hålla mig varm, men det hjälper inte!
    Jag har sökt runt på nätet,men hittar inget tips. Jag har kollat men min bm, och hon hade heller inget tips.
    Så nu håller jag tummarna att nån av er har det!

• corky
    Tuttiluttan skrev 2013-10-01 07:33:40 följande:

Dax för glukosbelastning, jag är såå hungrig har fastat sen 00 inatt.. :-/ kommer inte få äta förrän tidigast 10.30.. Känns som om jag kommer svälta.

Jag gjorde det igår, och så klart vaknade jag kl 4 vrålhungrig. Och tanken på att jag inte skulle få äta förrän efter 10 gjorde inte saken bättre!
  • corky

Fick reda på resultatet av glukosbeladtningen igår. 10,6. Skit. Får kontakta min vc nu och få en blodsockermätare. Vad händer nu då? Nån som vart med om detta?

Svar på tråden December bebis 2013