December bebis 2013
Känner sånt tryck och stickningar i samband med att bebisen rör på sig. Sist jag var hos bm var han inte fixerad, kan det vara det som händer nu?
Känner sånt tryck och stickningar i samband med att bebisen rör på sig. Sist jag var hos bm var han inte fixerad, kan det vara det som händer nu?
Corky och förstaförsökaren, märker ni av de här stickande ilande känslorna när bebisen rör sig, och finns det något knep som hjälper?Jag tycker det är outhärdligt!
Befinner mig på förlossningen, har vart här sen i söndags för mitt höga bltr. Idag bestämde de sig för att de skulle sätta igång mig!! Har precis tagit första "dosen" av 10. Shit va nervös jag är!! Doktorn tyckte jag skulle förbereda mig på att det skulle bli långdraget..
Fjärde dagen på förlossningen idag. Hysterisk uttråkad. Har fått cytotec igår och idag, och förväntas få en ballongkateter i morgon, och därefter ska det väl hända nåt! Blir galen av att gå här vänta och inget händer!!
Efter tre dagar till försök till igångsättning utan minsta resultat bestämdes det för ett snitt. Så igår 9.11 kom våran efterlängtade Alfred! Lyckan är total
Jag blir så jäkla frustrerad över amningen. Mjölk finns, men han vägrar ta bröstet. Har provat alla sätt och knep men inget funkar, han vill inte. Tråkigt, då jag verkligen hade velat ammat. Men det är väl bara att gilla läget antar jag och pumpa ur och ge honom.
Ni som blev snittade har ni kvar nåt plåster på ärret å smörjer ni det med något?!
Corky - ok tack för svaret! :) har nämligen inte fått några direktiv alls men de låter vettigt att man ska tejpa!
Min goding som idag är 4 veckor :)
Stunder som dessa kan inte beskrivas i ord!