Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Plopps80 - jag misstänker att jag hade mens förra helgen å värken har kommit nu efter när den är över. Hoppas att din värk håller sig borta!!

• Förstaförsökaren26

Ni ska verkligen inte behöva ursäkta eller förklara! Är trött på allas tjat om att det är så viktigt att Amma. Vikigaste är väl att bebisen mår bra tänker jag? Är även så teött på alla som är på mig om att nästa förlossning då kan jag föda "normalt" och jag blev ju snittad så jag har det bättre!!

• Förstaförsökaren26

MariaochNiklas - men fy så otäckt!! :( hur är hon nu?! Förstår att du inte kan slappna av!! Hemsk upplevelse!! Hoppas att det inte händer igen!!

• Förstaförsökaren26

Idag har jag en sån dag!! Nada sömn under natten då hon vägrar att sova! Under dagen ingen sömn heller å hon är som ett plåster! Det är piss väder ute å har en stor hund som måste ut o motioneras å hela lägenheten är fylld av grus nu typ!! Å ammandet är jag heller inget fan av! Ammar konstant känns det som. Men får tänka att det är just som det är såhär!!

• Förstaförsökaren26

Då är vi 2 plopps80! :) å kom ihåg man är inte en dålig förälder för att man ventilerar, man är bara människa! Å man orkar inte hur mkt som helst! Kram

Svar på tråden December bebis 2013