December bebis 2013
Vår skrutta som blir 9 veckor på tisdag!! Babygymmet som är en Guda gåva!! Hon ligger lätt där 30 min å bara tittar å skrattar åt djuren ????
Vår skrutta som blir 9 veckor på tisdag!! Babygymmet som är en Guda gåva!! Hon ligger lätt där 30 min å bara tittar å skrattar åt djuren ????
Va underbart plopps!! :) jag tar gärna emot tips på hur man får bebisen att sova i egen säng!!
Hehe ja hon har massvis med hår! Är dock ej från mig. Hade hår som bebis men inte så mkt :) ska försöka få damen att sova själv inatt!
Hmm njae ibland när hon blir frustrerad vid amningen så kan hon dra lite i håret. Var tydligen vanligt sa BVC.
Ehh tror inte att det är någon fara! Gillade han yoghurt?! :)
Ireth81 - precis så gör min lilla tjej oxå när hon är frustrerad. "Slår" och sedan drar! Men som sagt BVC säger att det inte är någon fara.
Ni i denna tråd som fött med akut kejsarsnitt har ni anmält detta till era försäkringsbolag å fått ersättning?! Om ja vilket bolag har ni?!
Ireth81 - hmm ok ska ringa Trygg-Hansa imorgon för i spec står det att de ersätter vid akut snitt kod 82.1 typ å på min journal har jsg den koden.
Ringde trygg Hansa idag å jag hade rätt till ersättning så de betalade ut det på en gång :)
Fiafunderar - ja, verkligen! :) 3000 fick jag! Jäkligt bra må jag säga :)