December bebis 2013
Är det vanligt med sockerbheov efter en grav? Är samma här! Är tokig i läsk, inte bra jag vet! Men jag har så galet begär!! Allt sött liksom!!
Är det vanligt med sockerbheov efter en grav? Är samma här! Är tokig i läsk, inte bra jag vet! Men jag har så galet begär!! Allt sött liksom!!
Ja, det är helt galet! Skönt att man inte är ensam om saken iallafall ;)
Åh det var goda nyheter Nov13!! :)
Dreglar era bebisar mkt? Min tjej dreglar otroligt mkt och "gnager" liksom på knogarna! Inte tänder på g redan va?!
Åh tack å lov! Är så mkt nytt hela tiden :) så spännande å se allt som händer!!
Hmm hon äter ca varannan timma typ(?) men nu har jag varit på stan 3ggr denna vecka å hon har då sovit i vagnen å då har hon ätit efter 3 Tim typ. Här har mensen kommit för andra gången sen förlossningen. Har efterkontroll på måndag hos barnmorskan måste fixa nytt preventivmedel. Några tips?! Åh stackars liten! Tur att sjalen hjälper!! Va smart med klänning utanpå body!! ;)
Åh, va skönt att det ljusnar nu iallafall!! En del ska inte jobba med människor!! Inkompetenta människa!! De ska ju finnas där som stöd å ge råd!! BRA att du bytte!!!
Jag får höra båda delar - att jag ger mat för ofta och även för lite! Det är det med att ge för lite som jag har fastnat för! Hon får äta precis när hon vill! Ibland kan hon ligga nästan hela natten/dagen och äta.
Åh va roligt! Ha en toppen kväll nu moruri!! :)
Åhh så söt!! Masssa massa hår!! Hihi