• tjej89

December bebis 2013

Thereze85: grattis till ditt pluss! Wow fyra barn! :):) spännande med tidigt UL. Ska försöka fixa det till mig med :)

Vart bor du?

• tjej89

Bellbar: visst är det!? Känns jätte overkligt! Ogreppbart. Vill att den ska stanna nu också :):) grattis igen :):)

• tjej89

Thereze85: oj vad många Gbg: are det är här nu :) själv är jag från sthlm.
    Oj vad pirrigt, tänk om det är två där inne! :)
    Min mage har också växt mycket! Kan inte längre "dra in magen" helt sjukt! Men det var någon här inne som sa att det var tarmarna som sväller... Men min sambo bara " det där kommer vi inte kunna dölja så länge till" haha ( vi har tänkt att vänta till efter vecka 12 att berätta för alla)

Jag är också ny här så har ingen koll på det där :/
    Tack så mycket! Känns jätte kul. Vårt första :)

• tjej89

Mammatilltvå85: visst känns det konstigt att magen redan är så "svullen" jag kan inte dra in magen längre och ser bara "plufsig" ut. Inte så kul... Kan inte dra igen dragkedjan på min favvo kjol längre... :(

Mysbyxorna är bäst nu haha :)

• tjej89
    verkar skrev 2013-04-03 13:14:30 följande:
    Blöder idag och lite ont imagen är nog mf...
    Nej! :( hoppas verkligen inte att det är så. ska du åka in till gyn eller nått och kolla?

tänker på dig <3 
  • tjej89
    iloveyou skrev 2013-04-03 14:13:40 följande:
    Det hade vart skönt att kunna ha olika ämnen så inte allt hannar här på samma ställe gör det är svårt att följa
    Nej ska ni försvinna nu? :( ;)
  • tjej89
    iloveyou skrev 2013-04-03 15:00:10 följande:
    VAD jobbar alla med? :) Jag är utbildad förskollärare!
    jag är säljare, jobbar på ett kaffeföretag :)
  • tjej89
    Thereze85 skrev 2013-04-03 14:42:10 följande:
    Alla ni gravida som inte varit gravida innan. Ni har säkert fått eller kommer få råd från allt å alla . Men jag har ju tre barn sedan innan å vänner med barn . Å de största felet jag tycker man gör de är att man oroar sig för mycket man glömmer av att njuta . Jag förstår eran oro och det är ledsamt för er som får missfall . Men den tiden man är gravid hoppas jag att ni får njuta. Jag hör gravida som inte vågar handla tidigt eller hela tiden säger om allt går vägen efter varje mening . Jag tycker handla det man vill när man vill prata om de å va inte rädd för att njuta å tänk att de skall gå bra . Finns en mening med allt . Vill bara ge er lite råd om ni tycker de är ok NJUT !!! Eller försök infalla ❤❤❤❤❤
    Ja men det är så svårt att riktigt njuta. det kan ju gå så himla fel. den kan ju försvinna. låter hemskt att säga men skulle jag springa iväg och köpa kläder eller gosedjur nu och sen om två veckor så får jag mf... då skulle jag bli så himla mycket mer ledsen om det låg bebisprylar här hemma. 
    Det kan ju hända jobbiga grejer hela tiden men efter vecka 12 så minskar ju det radikalt. så det är målet just nu. att komma dit :) 
Svar på tråden December bebis 2013