mamma till oliver skrev 2013-08-08 21:56:40 följande:
Elsapelsa: ja det finns en Facebook grupp :) så välkommen allihopa :) sök på Elin brodin på Facebook hon är mörkhårig och har en brun/ grön skjorta på sig och håret hänger lite fram , under sitt kort står det Jönköpings university Kalmar , lägg till henne som vän och skriv i ett meddelande att ni vill vara med i december bebis :) så lägger hon till er :) välkommen :) super bra gäng och sammanhållning :) Miss kaos : mycket fint , längtar tills okt då jag får handla :)
Tack! Har nu addat och skickat ett meddelande så då väntar jag på att bli inbjuden i gruppen. Eller ska jag göra nåt mer? :)
Miss K vad kul med Ullaredsshopping! Jag är också väldigt sugen! Får se om det kan bli en tripp i höst! :)
Ellez, jag har ju inte så mycket sammandragningar än. Men med dottern så hade jag mycket och då kom de väldigt lätt. Jobbigt, men som tur var kollades det upp och när bm och läkaren tyckte det var för risky så sjukskrev de mig. I början märkte jag inte så stor skillnad. Men när jag passerat v. 37+0 så avtog de. När hon egentligen var färdig och kunde komma! :) Hon kom 38+3. Tappen blev påverkad i slutet och jag tog det väldigt lugnt. Rätt frustrerande i mellanåt.