Inlägg från: Annaa1988 |Visa alla inlägg
  • Annaa1988

December bebis 2013

Imorgon är det RUL, jag är så nervös och rädd. Fy, tänk om något är fel och vi måste avbryta? Hur klarar man av det, hur orkar man fortsätta sitt liv?
    Har nästan ångest inför det, vill knappt åka dit.. 

• Annaa1988
    Repan skrev 2013-07-15 09:30:24 följande:
    Försök tänka att med största sannolikhet är det ingen fara. Hur man klarar av något sådant ska man nog inte förbereda sig på - det går knappast. Det överlever man bara.

Det är ju tråkigt att må dåligt och så är det inget fel - mått dåligt i onödan.
    Också tråkigt att må dåligt och så ÄR det fel pga då fick du ju må dåligt längre än du hade behövt och får problemen i dubbel dos hela tiden...

Is i magen och fokus på det positiva, lättare sagt än gjort, men ändå!
    Det kommer säkert gå fint och vara en underbar stund! :) 
    Tack för dina ord! Jag ska försöka tänka positivt, och hoppas att vi får en fin stund.
    Det är tur att vi ska dit 10:30, så slipper jag våndas hela långa dagen.. 
  • Annaa1988
    nyttliv85 skrev 2013-07-15 09:59:26 följande:

Allt har gått jätte bra ! Den lilla hade gott om fostervatten, och fanns ingen tendens till läckage.  Efter lyssning på hjärtat, ultraljud och gyn undersökning kunde läkaren konstatera att allt såg normalt ut! De trodde att det troligtvis berodde på väldigt vattniga flyttningar alternativ urin.

Plopps80: tack för att du sa att jag borde ringa, annars hade jag nog förblitt orolig! Kändes så skönt när jag vid 3-tiden kröp ner i sängen här hemma! 

Idag ska jag fira med att köpa nått fint till lilla <3:at :)

Åh, vad skönt att höra! Det är ju alltid bättre att åka in på en koll för mycket än för lite :)
  • Annaa1988

Tänkte bara säga, att om någon är intresserad så har jag skapat en grupp för oss med BF i december på Facebook. Den är hemlig, så den syns inte(=det syns inte att man är med alls, eller vad som skrivs) och om ni vill vara med kan ni bara lägga till mig (Anna Artonochtrettiofem Vestman) på FB och skicka ett litet inbox om att ni vill vara med så lägger jag till er :)

• Annaa1988
    mamma till oliver skrev 2013-07-15 19:27:55 följande:
    Anna 1988:) : finns en grupp där vi är en härligt gäng tjejer o den heter december bebis 2013 :) jätte fin sammanhållning och att msn liksom lär "känna" varann o kan ge varann tips o så :) kom med där ??? :)
    Jah söker upp er! Vad skoj!

• Annaa1988
    Annaa1988 skrev 2013-07-15 23:08:02 följande:
    Jah söker upp er! Vad skoj!

Är den hemlig? Hittar den inte :(
  • Annaa1988

Idag fick vi se en levande FRISK bebis på RUL. Jag är så otroligt lättad, vågade knappt varaglad förrän vi lämnat rummet och hon försäkrat oss om att allt såg jättefint ut. Längtar efter bebisen så att jag går sönder nu!

Nytt BF blev 12/12-13, en dag innan min BM sagt :) 

• Annaa1988
    cupcakekiller skrev 2013-07-18 12:49:12 följande:
    Nån som har tips på syskonvagn där man kan ha sittdelarna vända mot sig och som har svängbara framhjul? Inte så dyr heller då vi måste flytta och inte kommer ha råd med både dyr vagn + mer möbler. Var inne på en babytravel först, kollade in las vegas som man kan vända men sittdelarna är ju supersmå, sonen är 76cm o väger 10630g nu så med vinterkläder i december lär det aldrig funka.
    Beemo L.A, Basson Duo och 2ME Los Angeles är 3 andra, billiga alternativ :)
  • Annaa1988
    Eyeonly skrev 2013-07-18 13:24:32 följande:
    Kollar alla könet på bebisarna?:) vi gjorde inte de med första och inte nu heller .
    Nopp! Har inte kollat med någon av mina, detta är barn nr 3 :)
Svar på tråden December bebis 2013