Peak skrev 2013-12-12 10:47:50 följande:
Här är det lugnt, hade förvärkar en natt så jag sov inget den natten, trodde det var dags men nej det blev inte starkare! Bf 22/12 men hoppas det är dags snart! Har lite molande värk i magen då och då och SD och förvärkar så jag hoppas det hjälper till! Hatar när det luras så här. Hur ser slempropparna ut? Har läst om de klumpar som kommer med blod i eller rosafärgade och då känns det som att man fattar vad det är! Men innan och delar? Blir osäker men hoppas på att det är delar av den som kommer som snorlobbor! :)
Här är en beskrivning (äcklig):
1. en del släppte för mig förra veckan, det såg ut som en genomskinlig/vit snorloska i toan, inte jättestor.
2. När resten kom (och det måste varit hela!) så såg det ut som gelatingelén som man har ovanpå tårtor med frukt du vet? Fast upphackat och jättemycket. En halv deciliter gelatingelé, genomskinlig/vit och dallring. Skitäckligt. Kom på pappret när jag torkade mig bara, hur mycket som helst.
Sen kan du googla så får du se lite andra varianter ;) De ser mer ut som snor än min gjorde.