December bebis 2013
Miss K är det östra som du ska till?
Miss K är det östra som du ska till?
Tittar in men hinner aldrig skriva som ni! Har ju foglossningen kvar men måste nu bära, sitta o gå så är helt oförmögen att hinna med nåt annat än bebis nu känns det som!
God morgon. Jag tänkte köra ett lite frågerace eftersom det idag är max två veckor kvar (BF idag!) till jag får träffa min lilla bumling, om allt går bra. Hoppas ni har tålamod med det.
- Alltså det här kanske är en jättekonstig och personlig fråga, men är det någon annan än jag som tycker att era blygläppar blivit mycket större? Tycker att de gångerna jag kommer åt att känna efter (ganska sällan eftersom magen är i vägen för mig) att det känns som att de är större på samma sätt som de kan bli när jag har haft sex. Kan det hänga ihop med att blodvolymen i kroppen är större eller är det snarare hormonellt betingat?
- Vilket märke och mycket blöjor har ni laddat upp med? Är det bra att ha olika storlekar redan från början?
- Vilka andra saker som hör till bebisens skötsel (förbrukningsvaror tänker jag på nu) tycker ni är bra att ha fixat innan och vad kan vi vänta med?
BM här på ös har varit underbara! Oxh dom gjorde ett grymt bra jobb med att skydda mina nedre regioner..
Jag var öppen 4cm när vi kom in. Öppen 4 efter 2h. 1h senare 5cm. 1, 5h senare var hon ute 45 min krystning. Lite längre kryst än beräknat jag tänkte tryck 70% av max. Kände att det hade spruckit annars. 4-5stygn..
Det är 1eller så när jag inte hade kul alls. Men när narkos kom för eda krystade jag! Fick massor av kvaddlar. Underbart i det lägey bad om fler och fler tror jag fick 8
Stora lilla bebisen efter första badet. Här har vi jobbig dygnsrytm m all sömn på eftermiddagen o två korta pass på natten bara. Mkt amning men verkar ha flodvis med mjölk o mkt blöjor går åt så. Vägning på BVC idag, inget hembesök pga jul.
Hinner typ ingenting annat! Suck ;)
Nu måste det vara på gång på riktigt här! starka värkar var femte min och rosa vatten som sipprar. hejja bäbis innan julafton!
Det här är Stella tre veckor m storebror Waldemar 2 år! Så fina!
Nu lät jag riktigt bitter och så är det inte alls. Men jag är ingen person som älskar spädbarnstiden. Det är en tid jag måste gå igenom för att komma till det roligare som kommer längre fram. Så är det och det hymlar jag inte med.