Tuttiluttan skrev 2013-09-04 08:54:52 följande:
Jag skrev ett inlägg här igår, där jag skrev av mig lite om min rädsla jag va med om i helgen.. Inte för att vara så grinig, men det verkar som om ni bara svara o stöttar varandra här ni som varit med i tråden från första början? Kanske bara jag som känner så, men oftast när jag skriver inlägg här så skriver jag i tomma luften, mycket sällan ngn svarar mig... Lite trist när tråden är en tråd för oss som söker stöd, råd, vill prata av sig och dela med sig av just sin lilla december bebis!
Man måste vara väldigt aktiv i tråden har jag märkt. Kände precis som du innan. Det är inte riktigt så go sammanhållning i denna gruppen som vi hade i min förra bf tråd. I denna tråden kan man få bannor om man skriver om något som en del inte gillar och tom när folk lagt ut bilder på kläder de köpt! Jag har bara koll på en väldigt liten del av alla som tillhör denna grupp och det är de mest aktiva. Ska skärpa mig! Sorry att jag inte skrev något. Tänkte jättemkt på det du hade skrivit och skulle skriva att du inte bör vänta 3 dygn om bebisen inte rör sig. Från v 26 ska man känna den varje dag. Man får åka in till förlossningen och lyssna på hjärtat. Gå inte så länge för din egen skull. Detta skulle jag skriva men så föll det bort.