December bebis 2013
Nä inte spelar det någon roll vad man önskar för kön. Det blir ju vad det blir. Men många anser ju att det är tabu att önska och det tycker jag inte det ska vara. Man får bli besviken.
Nä inte spelar det någon roll vad man önskar för kön. Det blir ju vad det blir. Men många anser ju att det är tabu att önska och det tycker jag inte det ska vara. Man får bli besviken.
Ska till BM imorn. Undra vad mitt sf mått ligger på med min enorma kula. Är nervös och känner mig orolig. Allas kommenterar varje dag gör mig osäker. Här är magen idag. Har fått 3 kommentarer om att jag ser ut att vara färdig och i vecka 35.... i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps86707d95.jpg
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps8f91b0e5.jpg Funderar på en sån här som kan lyfta upp magen.
Lägger in via datorn istället. Det verkar inte funka via skitappen.
Här har ni min bulle
Är så sjukt trött på att vara gravid. Orkar inte mer. Vill bli mig själv och få min kropp tillbaka. Idag känns allt tungt, är så jävla trött och har ont i höftrna och ryggen. Känner mig uppblåst och illamående. Fuck