December bebis 2013
www.aftonbladet.se/halsa/article12653208.ab Blir så nervös! Väntar ju en pojke också.
www.aftonbladet.se/halsa/article12653208.ab Blir så nervös! Väntar ju en pojke också.
Miss kaos. Tar inte 2 Alvedon om dagen utan oftast 2 på en hel vecka. Ibland 4-6 på en hel vecka om nacken är för jobbig. Dessutom tar jag inte varje vecka. Ville bara förtydliga Min mage sitter där den sitter. Har du bild!?Räknar du v.28 idag eller imorn? Räknar från idag. Är så ivrig. Har fått ökad trötthet, fick sova middag idag. Känner mig uppblåst med illamående och gruvlig halsbränna. Har fått ont i handleden på nätterna. Det värker och ilar undrar om det är karpaltunnelsyndrom! Bild på mig i vecka 28 stämmer inte alls in med hur jag ser mig själv. Är mycket större än jag ser ut här! www.aftonbladet.se/halsa/article12653208.ab
Ha ha nej fel länk. Här är min magbild! i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/null_zps75525b1a.jpg
Såååå utmattad! Gick 3,5 timmar på Liseberg igår det var som att springa maraton. Helt slut efteråt. Idag shopping 2,5 timmar och luften har gått ur mig totalt skulle kunna sova flera timmar. Gud! Tröttheten har kommit tillbaka med kraft!Fler som är trötta. Hb 116 så det bidrar väl.
Förra graviditeten tog jag dubbel dos blutsaft och hade ett hb på 134 i vecka 28. Nu tar jag 4 Hemofer varjecdag och har 116 i hb. Tål inga järntabletter som niferex och sånt får också diarréer och hemska magsmärtor. Ska äta upp Hemofer och sedan byta ut mot blutsaft x 2 eftersom jag hade så fina järnvärden sist. Vill inte ha lågt hb på förlossningen om jag skulle förlora mycket blod!
Nässug är helt oumbärligt säger jag, just i vintertider löper babyn stor risk att bli förkyld och då är den kanon!! Termometer till badet hade jag men använde aldrig. Kände med handen.