• MissKaos

December bebis 2013

Igår levde liten om i magen. Sparkade så det syntes utanpå. Magen gick i vågor. Gjorde faktiskt lite ont.. men häftigt man blir ju glad av att känna.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Svarat

mammatilltvå85 skrev 2013-08-11 16:05:53 följande:
    Jag har inboxat dig=)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vad findu är! Tror dock bara bilden går se från mobil. .

FiaFunderar skrev 2013-08-11 22:21:35 följande:
    Wohoo vad mycket enklare livet blev

• MissKaos

Underbar bild! Härlig mage. Ja nu lör mammabyxor behövas

sarak skrev 2013-08-11 20:18:32 följande:
    Vad ni är duktiga och handlar och fixar och står i!! Det ger mig lite ångest att läsa, men samtidigt, det är ju ganska långt kvar. Jag har i varje fall beställt 2 par mammabyxor och en kjol så jag har något att sätta på mig på jobbet när jag kommer tillbaka från semestern. I övrigt änner mig pigg och glad igen efter alla turer med infektioner, penicillin och misstänkta blodproppar. Mjuter för fullt av semestern, har en vecka kvar. Lägger till en bild på magen, vecka 24

• MissKaos

Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.

Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared

Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina

• MissKaos

Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.

Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared

Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina

• MissKaos

Jag orkar inte med tusen trådar. Skriver i denna.Endast!

• MissKaos

Min Beco med babyinsats! Alltså en sele ergonomisk för både barn och den som bär... Sen tycker jag denna vart snygg. Köpt beg.. Dax att blanda upp sjalarna med en sele

Duns pyjamasar/heldressar. Finns fel på dem, men fick be om hjälp för att hitta felen. 60 kr /st.  På ngt vis har ngn av tryckknapparna färgat av sig en ring/del av ring någonstanns på kläderna.. ord pris 245...
     Äpplena fanns även som bodys.
     stl 50 resp 62
  • MissKaos
    Parksandrec skrev 2013-08-12 21:23:07 följande:
    Misskaos, asså dunskläderna... oj oj. Så fina!  Är de köptai Linnéaffären? MVH väldigt sugen

Japp!
    Skulle rekomendera VädligtSugen att skynda sig. Det som var 2:a sort hänger längst in i butiken... Billigt och bra! Fick skynda mig ut var där på lunchen. Måste nog kolla en gång till..
     Ok rea på en del annat med. Gäller att passa på. När det närmar sig dec reas ingenting....
  • MissKaos

Det är svårare att få barnet att sitta riktigt bra i mt än i sjal. Jag har de tre vsrisnter du funderar på. Ta med respektive och kom och testa! Ni bodde med i gbg va?Dyrt att köpa bra att veta vaf man vill ha.Nan kan pröva med docka.. köp bara tricot till start annars tar ett tag innan mt är aktuellt. Kortsjal är oxå väldigt bra. Har använts endel.

Repan skrev 2013-08-12 21:54:41 följande:
    äppeldressen är sagolik!

Har kollat på bärsjalar och mei tais på nätet nu i en timme, medan jag brottats mot halsbrännan. Vill inte köpa tre olika så funderar på trikåsjal och mei tai = täcker typ hela barnets bärtid och är samtidigt mjukare och mysigare och enklare i början än vävd sjal. Så kan man köpa en sån sen om man känner att man vill ha sjal att kompletera mei taien med även om jag inte direkt ser varför det skulle behövas. (Men jag har ju inga barn så jag vet inte). Alternativt en mjukare vävd långsjal. Mei taien vill jag nog ha pga så enkel att knyta!

Halsbrännan tar kol på mig. Dricker samarin och äter fil, blir lite bättre men inte helt bra. Äter för stora portioner (dvs normala) men är ju hungrig ju... suck. 

Svar på tråden December bebis 2013