December bebis 2013
Igår levde liten om i magen. Sparkade så det syntes utanpå. Magen gick i vågor. Gjorde faktiskt lite ont.. men häftigt man blir ju glad av att känna.
Igår levde liten om i magen. Sparkade så det syntes utanpå. Magen gick i vågor. Gjorde faktiskt lite ont.. men häftigt man blir ju glad av att känna.
Svarat
Vad findu är! Tror dock bara bilden går se från mobil. .
Underbar bild! Härlig mage. Ja nu lör mammabyxor behövas
Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.
Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared
Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina
Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.
Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared
Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina
Jag orkar inte med tusen trådar. Skriver i denna.Endast!
Det är svårare att få barnet att sitta riktigt bra i mt än i sjal. Jag har de tre vsrisnter du funderar på. Ta med respektive och kom och testa! Ni bodde med i gbg va?Dyrt att köpa bra att veta vaf man vill ha.Nan kan pröva med docka.. köp bara tricot till start annars tar ett tag innan mt är aktuellt. Kortsjal är oxå väldigt bra. Har använts endel.