December bebis 2013
Hoppas det!
...går loss på tradera... IGEN!!
Hoppas det!
...går loss på tradera... IGEN!!
Ska buda på 2 auktioner till hos samma säljare.. två pack pyjamaser i strl 62 och två heldressar strl 62. Pyjamaser är ju kalas att köpa beg. Går ofta billigt och är mjuka och intvättade..
I bb får barnet oergonomisk position och hänger i skrevet. Kan inte tänka mig att bära så. Belastningen på barnets rygg är helt felaktig. Men msn väljer olika. Kommer köpa rn beco med babyinsatts. Har en tricotsjal som åker med till bb.
Knytlektion kan man få om msn bor i gbg
Det är inte särskilt svårt.
Gått på stanen stund idag. ENSAM! Väldigt skönt. Fikat. Och handlat höstkläder till min stora lilla kille. Men ajaj min bakfog. Känns som om ryggen ska gå av typ. Fruktansvärt. Unge herrn blev dock mkt lycklig för sinnya mjukis med Angry Birds på. Jisses. Han har suttit med långärmat och långbyxor i värmen vägrar ta av det. *s*
Gick typ 1h på Lindex och klämde på allt med. ÅH! så mkt fint Gillar att dom har lite kläder som inte är baby rosa eller baby blå eller beige.
Köpte dock inget. Där. Hamnade på kapahl sen och handlade till sonen och köpte pyjamasar i 50/56. Kom sedan hem och jfr med dom i 50/56 från POP. Alltså. Antingen är KapAhls i strl 44 eller så är polarns i 62.. Blir spännande att se.