December bebis 2013
Grattis nov13. Härligt!!
Grattis nov13. Härligt!!
Alvedon är ett skämt när man har värkar. Så det kan du ju skippa. Jag tog panocod när jag trodde jag hade värkar för några v sedan och då klingade smärtorna av. På förlossningen fick jag en morfinspruta och jäklar vad bra det var. Kunde vila och man kände värken men det var inte jobbigt.
Tjejer har ni så starka förvärkar lovar jag att det är på gång. Sista veckan var hemsk för mig. Kände i hela kroppen att det var på väg. Snart har ni era små i famnen. Svårt att föreställa sig jag vet
Kanske fel att ventilera här men den nya tråden är heldö
Har gått ner 2 kilo till på två dagar. Mkt vätska. Men inga jeans, inte ens mina tjockisjeans passar och det är jobbigt. Orkar inte med mammabyxor en minut till. I natt sov Ludde mellan 19-08 och åt var 3:e timme sov gott mellan matningarna. Han börjar nog vända rätt dygnet för han är vaken mer på dagen.
Jag har sammanlagt gått ner 13 kilo nu. Från 98 kg till 85 kg. Detta på 8 dagar. För två dagar sedan vägde jag 87 kg. Tycker inte jag ser så förjävlig ut som jag trodde jag skulle göra. Tar det hela med ro ändå. Är bara tråkigt att behövs gå i mammakläderna. Men inga jeans gick ju på.
Min ursprungsvikt är 67 kg. Är vanligtvis smal och vältränad. Svällde upp lika mycket med dottern. Det tog ca ett år för mig att gå ner efter henne. Dock hade jag mindre mage denna gång och det märks för den har dragit ihop sig riktigt mycket. Just nu är inte vikten det väsentliga utan att jag ska återhämta mig och få vardagen med två barn att flyta på. Sen är det ju trevligt om man blir snygg i framtiden också haha.