• MissKaos

December bebis 2013

Kolla!!
    http://www.energikallangbg.se/gravidmassage/

Jag fyller år nästa vecka.. Hoppas inte maken har köpt ngt för nu vet jag vad jag vill ha Den där Deluxebehandlinge  Ojoj..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-09-07 20:41:18 följande:
    Åh jag måste prova hallonbladsthe! Ser gärna att hon kommer 2 veckor innan ( förutsatt att hon mår bra) ja Jisses från v 35 då. Inte långt kvar då :) tycker att det går med väldans fart :)

Gubben kollar tennis.. Jag googlar :-9 hittade om en som drack massa hallonbladsthe HELA sin graviditet! Och födde på 3h.. Fast man vågar ju inte chansa när dom som säljer det säger från v 35.
    Ja det går ju hur snabbt som helst nu!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    http://www.slv.se/sv/Fragor--svar/Fragor-och-svar/Mat-vid-graviditet/Kan-man-dricka-aspartamsotad-lask-nar-man-ar-gravid/

Finns en rejäl artikel på SLV om light läsk (aspartam) och upp till 4 liter (!!) om dagen är det minsta kroppen ska kunna bryta ner. Utan risker.. Så jag fortsätter nog dricka ett glas cola Zero eller två ibland...
  • MissKaos
    Repan skrev 2013-09-07 21:46:35 följande:
    IKEA tidigt i morgon för lite bebisfix :) En expedithylla bl.a. och så dörrar till bokhyllorna, som också ska få handtag så att vi kan stänga in alla böcker som inte vill bli utdragna senare ;)

...och lås... Vi fick tejpa igen lådor för att inte sonen skulle dra ut allt.. Hade glömt det *s* Deras kättelånga skohorn (Ikeas) hade vi genm hela raden med kökslådor med... Ja jösses! Det hade jag ju glömt!
  • MissKaos
    Repan skrev 2013-09-07 22:06:26 följande:
    Precis, så stora starka gummiband sen med ;) Lådorna i köket är lyckligtvis av 40-tals typ och tröga som tusan att få ut. Men vi ska ändå ha en grind in till köket som hindrar lek därinne. Så katterna får ha lådan ifred och maten ifred och så inga små fingrar tar sig till gasspisen som tyvärr blir alldeles för varm att ens nudda lite snabbt på glaset. :)

Ska bli kul o fixa lite. 
    Ja det är kul att grejja   Kattlådan ja, inte mysigt om dom äter ur den. Har ett minne av en unge som smakade på hundmat *ieuu* INTE min dock. 
  • MissKaos

Dagens garv! Tack

moruri skrev 2013-09-07 23:22:03 följande:
    Skrev ett långt inlägg innan men så råkade jag trycka på avbryt, as störigt! Och nu orkar jag ju inte skriva om allt.

Dock sitter jag topless på soffan och tror jag spillt vatten på min mage, sen inser jag att min ena tutte börjat läcka massa. Jahopp!

Nu vet ni det ;)

• MissKaos

Ta en mef lock. Tätt lock. Nattgammalt bajs luktar.

Ireth81 skrev 2013-09-08 10:14:37 följande:
    En jätte dum fråga...(jag vet) vad är det för speciellt med blöjhinkar? Jag har inte tänkt på det utan tänkt ta en vanlig hink. Haha

• MissKaos

Ta en mef lock. Tätt lock. Nattgammalt bajs luktar.

Ireth81 skrev 2013-09-08 10:14:37 följande:
    En jätte dum fråga...(jag vet) vad är det för speciellt med blöjhinkar? Jag har inte tänkt på det utan tänkt ta en vanlig hink. Haha

• MissKaos

Jag har städat i klädkammaren. Letat upp alla sängkläder täcken rtc efter sonen tvättar nu vissa saker med vanish hittade fläckar. Packas sen ner på ett samlat ställe on fläckarna går bort.. (ska ju tvättas igen med parfymfritt ) har bf efter dig. Detta är hormoner. Inte jag. Jag har städerska av en anledning.

Otåligast skrev 2013-09-08 09:33:19 följande:
    Hej på Er,

Någon mer än jag som blivit fullkomligt besatt av att få precis allt klart inför bebisens ankomst? Har BF 2 dec så tiden är ju minst sagt på min sida men säg det till min inre jagande röst haha. Har i princip köpt allt nu och listan var lååååååååång. Jeeez - vill inte tänka på vad det här har kostat... Det absolut enda som återstår nu är faktiskt blöjhink men jag har så svårt att välja märke. Tänker att nu när allt är klart så kan jag slappna av och fokusera på att ta hand om mig, träna, yoga och vila + fokusera mer på jobbet som varit rätt eftersatt. Känns bara så olikt mig då jag normalt sett inte är det minsta planerande eller strukturerad... Kom på mig själv med att inte ens lida av att byta sängkläder igår, något jag normalt sett avskyr. Tvärtom så älskar jag allt husligt. Blir lite rädd faktiskt.

• MissKaos

Känner ett hysteriskt behov av att baka bullar.

Svar på tråden December bebis 2013