December bebis 2013
Wow! Imponernade. Jag hade blivit trött ogravid.
Men det är ju ett helt ok Hb!
JAg hade 121 och det är grymt bra..
Bra att du inte tar det som pekpinnar... jag fick massor av tips själv med ettan av foljkmed barn och det var bra, vissa saker är bra tips andra inte! Termomerer för badet och en för rumpan är bra att investera i och rumpsalva!
Bästa rådet ever: gammal tant (arg) sa till mig att stänga jackan så inte bebisen frös. Jag vsr höggravid och kokade efter att ha åkt lokaltrafik *s*
Skönt det!
Vi gjorde åt lite salva. åh andra sidan samlar man ihop dom där gratis väskorna på oliks ställen så får man lite prover. Räcker ju rätt långt! Febertermometer ned mjuk spets och vaselin är nog rtt måste tyvärr.. nässug använde vissa jag hade det inte.
Min var ju så stor! Svårt att veta hur det blir med sånt innan.. nu har jag köpt så får jag ett mindre barn denna ggn har vi att klä på bebisen... sannolikt är väl denna lika stor el större..
Ja dom där spyorna. I urringningen. I soffan. Överaölt. Blöt bebis blir det!
har hittst mina gammla filtar jag klädde in soffan med idag i mitt grejande här. Köpte tunna fleece historier på ullared. Bra köp..
Mimnd inte när vi hade rumpsalvan först tror det var att han bsjsade utan att säga pip en natt. Och blev röd. Sen körde jag mkt med rapsolja ist för barnolja då blev det bättre.
Plastad frotte.. fast det var pgs läckan ur andra ändan det.. åh nu längtsr jag efteg bebis!
Solrosolja är med bra hsr jag hört. Mindre kletigt än raps. Hade aven natusans barnolja i petioder.Inte testst mandelolja. Kördrväven olja på mins stygn efter fl för att dom inte skulle sträcka så. Tipsad av en fyrbsrnsmor. Funkade för mig..
Ligger ett pkt klädrr 56 på tradera nu går ut om 7 min ser fint ut. Och billigt.
Kolla här..
http://www.tradera.com/lundmyr-of-sweden-gullunge--auktion_341795_190121573
http://www.tradera.com/polarn-pyret-set-fint-skick-50-56-auktion_341795_190235296
...ojoj man måste akta sig för tradera! Det bits! Ska nu inte handla men för den som är sugen.. Kunde inte låta bli att länka. TÄNK att vi snart sitter med ngt så pluttigt i famnen att det får plats i det där..
Visst var det ngn som kände att dom hade för lite?
http://www.tradera.com/kladpaket-strl-50-56-mkt-fint-skick-en-del-nya-klader--auktion_341795_190171638
STORT paket jue..
Nä jobba igen. Surar lite här. Jobbig dag idag (med jobbet händer grejjer med mina patienter..)
Idag kände jag mig ganska fin när jag gick till jobbet. Kom in på det kontoret jag nu sitter på och hann inte mer än säga god morgon till tjejen som sitter brevid mig innan hon säger "jäklar vad stor du är". Verkligen vad man behöver höra 7:30 en måndagmorgon, (nej man behöver aldrig höra sånt....) Sa bara att mitt sf mått ligger perfekt och att jag ligger mitt på kurvan. Då sa hon att man nog glömmer och ja sa jag det tror jag med. Uch orkar inte höra detta hela tiden, blir helt förtvivlad. Hur kan man uppfattas av alla som enorm när sf måttet är perfekt? Försöker peppa mig själv och inte tänka så mkt på detta men hur faan skall man kunna göra det när alla andra lägger fokus på min mage och hur stor jag är? Fan också