Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Kvällens/nattens chattråd!

Aha, så jag ska underhålla dig alltså!?! Förvånad Dance monkey dance...

• Blitz

Oj ,vilket ansvar.. Ja sitter här ofrivilligt, kan inte sova..Önskar jag drog stockar istället men inte då..

Gör väl ett tappert första försök då..

Katt åt handgranat, blev på smällen

• Blitz

Det e bra tack, själv då? Jag sitter superhöggravid i soffan o tror hela härligheten ska explodera,  ingen bebis o inte har ja nån choklad hemma hellerSkrikandes

Ja hoppas sömnpillerna för den här gången, men gärna en knölpåk i bakhuvudet...

• Blitz
    Doofie skrev 2013-05-02 02:47:04 följande:
    Snälla du explodera inte, det kan skada bebisen!!!
    Vill du ha en kopp kamomille te? Kaffe
    Nä blä va äckligt,lite vin vore gott dock

Får sitta med benen i kors för säkerhets skull.

Hoppas inte Nallen drömmer våta drömmar, aldrig mysigt o lägga sig på en blöt fläck!
  • Blitz

Nä ja vet ;) , dricker sällan, men bara för att man aldrig dricker nått så blir man ju sugen på de när man inte får.. Obestämd

Varför sitter du uppe då?

• Blitz
    Doofie skrev 2013-05-02 02:58:05 följande:
    Kan.inte.sova.
    DUH Tungan ute

Frustrerande att inte kunna sova. O trots alla 200 tv kanaler är de bara skit på tv, alla jäklar sover så inte kan man ringa nån.. Raida köket har ja redan gjort så va gör man nu liksom?!?
  • Blitz

Nu blev jag sugen på lila läkerol Förvånad

När jag "bantade" för väldans många år sen åt jag inget godis utan bytte ut de mot fishermans friend tabletter.. Inte så bra ide om man är rädd om sin bak Flört

• Blitz
    Lilia skrev 2013-05-02 03:03:29 följande:

Har du inga filmer/boxar hemma som du kan titta på? Annars kan du alltid gå ut och gå, jag kom just in från en långpromenad, det är otroligt fint ute inatt.
    Jag har sett allt som finns att se känns de som :(
     Kan knappt gå så jag hoppar nog de med promenaden, även om det hade vart trevligt.

Nej att överkonsumera fishermans friend  tabletter är inget att rekommendera. Har laxerande effekt bl.a.
    Vet inte varför jag skrev de över huvudtaget,  ibland säger man saker utan att tänka sig för, men nu blev de att ja skrev de istället. Flört
  • Blitz
    Lilia skrev 2013-05-02 03:16:58 följande:

Fast har man svårt att gå då? De jag känner motionerar även som höggravida.
    Ja om man har foglossning från helvetet, kan det vara svårt (den här gången dök den upp i v.16) o ett vad som känns som ett 7 kilos huvud mellan benen. Hade hellre vart uppe o sprungit men inte då, jag ska tydligen må öken när jag är gravid Obestämd

Vampyrer är både underhållande och snygga, speciellt om man gillar Buffy ;)
  • Blitz
    Lilia skrev 2013-05-02 03:24:19 följande:

Foglossning tänkte jag inte ens på. Jag tror att de i min närhet har haft en otrolig tur på det sättet, jag också. Jag har aldrig mått så bra som då jag var gravid.
    Jag vill också vara en sån som är pigg,alert och fräsch under mina graviditeter, men istället vill ja bara gråta ibland för de gör så ont bara av att behöva gå till toa för o pinka ibland.
    Så jag kanske är lite gnällig men så här på sluttampen tycker jag att jag får de Flört

*Jag har alla Buffy boxarna,är väldigt förtjust i spike måste jag säga. Mums..
    Sjunde himlen följde jag lite till o från för flera år sen,lite löjligt men kunde inte låta bli. Följde till o med våra bästa år för en sisådär 12 år sen.
Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!