Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Kvällens/nattens chattråd!

Doofie skrev 2013-05-02 03:35:04 följande:
    Det har jag med :)
    Följer både våra värsta år och våra bästa år. x)
    Sen så kollade jag mycket på Sabrina tonårshäxen elr va det heter, det kollar jag också på ibland.
    Hehe gillar katten... Katt
    Salem, han var bäst av alla :)
    Om du gillar Al Bundy borde du kolla in Serien Modern family, Ed O´Neil är med i den o är väldigt underhållande

Lilia, varför är du "röd" fast du är inloggad?
  • Blitz
    Doofie skrev 2013-05-02 03:39:57 följande:
    Haha, ja, Salem heter han ju.
    Modern family är inte samma sak som våra värsta år - han är ju inte en Bundy där!!

Du, precis samma sak undrade jag med! Kanske något trick hon har, hehe.

Näe inte ens i närheten, finns bara en Al Bundy, tänkte bara Drömmer

Kanske bara är nått knas med Lilias plupp, eller så loggar hon in o ut jädrans fort
  • Blitz

Nu börjar fåglarna kvittra här fast det fortfarande är mörkt ute, så lagom till jag blir trött o ska sova är varenda fjäderfä igång o skrålar..

• Blitz

Nej :( Kroppen är trött och slut men hjärnan går på högvarv. Du då?
    Funderar på om jag ska masa mig till köket o leta efter nått gott, eller kanske ta en fishermans friend :p

• Blitz
    Maybe skrev 2013-05-02 03:50:53 följande:
    Jag är visserligen "bara" i vecka 25 men hitills älskar jag att vara gravid. Det är det mest underbara som finns!!
    Tror inte jag kommer känna så om ett par månader, men man kan ju alltid hoppas
    Grattis..Det är härligt att vara gravid :) Även om det kan vara jobbigt också ibland.

Lilia, den lilla pricken bredvid ditt namn är röd och visar att du inte är online, fast du är det.
  • Blitz

Hur kommer man fram till att man vill ha Britney som mamma? Snälla förklara Drömmer

• Blitz

Ja har ingen aning om hur gammal Britney är, men på ett ungefär.. Det jag förundras över är hur hon kan ha så taskiga extensions trots att hon borde ha råd med en bra frisör :p

Ja gillar att läsa skvallertidningar för att fördriva tiden

• Blitz
    Doofie skrev 2013-05-02 04:11:09 följande:
    Ignorera kennelblågul för annar så kommer han svara med massa Förvånad smileys.
    Ja hade tänkt det, men nu blir ja nyfiken på vad han vill, aldrig sett de där spammen förut.

Det är bra skönt att gotta sig åt superstjärnor med celluliter emellanåt
    Jag är älskvärd så älska på Skrattande

• Blitz

Jag hoppas mitt paket från Ellos kommer imorrn så ja har nått att roa mig med :p
    Vad har du på agendan då?

Ja älskar oxå skvaller, Drömmertvingar på min karl de ibland lite då o då.

Ja välkommen att flytta in, har 2 rum till övers just nu, hoppas du trivs under slavlika förhållanden :p

Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!