Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Kvällens/nattens chattråd!

Nä men fy fan, hur mycket gott finns de i konservburkarna liksom? Krossade tomater, kokosmjölk o svamp.. Mixa i en skål o ät

Fortfarande gravid, sitter o "letar" värkar för ja tror de kanske kanske kanske e på gång snart.  Men det är väl bara önsketänkande. 

• Blitz

Doofie skrev 2013-05-06 00:41:34 följande:
    när är BF?

Den va i onsdags, så jag går på övertid.

Ploppar eller skjuter ut - känns inte som man bryr sig just nu bara den kommer ut. Får ta me en basebollhandske till barnmorskan i värsta fall

• Blitz

Kastrullen vore något haha. Men ja tror inte att min första tanke när krystvärkarna kommer är att sätta mig på en kastrull..

Undrar hur dom skulle reagera på förlossningen om man kom invankandes me en stor kastrull

Så länge det inte låter Riiitsch så e ja nöjd, för det ljudet låter inge vidare Obestämd  

• Blitz
    Doofie skrev 2013-05-06 00:54:42 följande:
    men en bebis är kanske en slemmig gubbe? va vet jag, har aldrig fött barn såå.

Men när du väl gör de så ska den födas i en kastrull o här sen.

Slemmet är ju fosterfett Drömmer 
  • Blitz
    Doofie skrev 2013-05-06 01:00:14 följande:
    Men tänk om den är en slemmig utomjording, utan fosterfett.

Då vet vi absolut att det är ditt barn

Skulle tippa att pappan e den där dumma apan i PPP Drömmer 

• Blitz
    MrsPenn skrev 2013-05-06 01:03:32 följande:
    MOJO JOJO!!!

Det betyder att Doofie pippade med en apa!

Om jag inte missminner mig så var Doofies hår"bekymmer" på tapeten härom natten så det kanske är hon som är apan  Tungan ute

Signatur, är det texten som står under dina inlägg?  
  • Blitz
    Doofie skrev 2013-05-06 01:10:29 följande:
    Du är ju gravid så nu är du ju ännu bitchig Obestämd

Jasså är jag? Jag är väldigt snäll, skulle AAAAAAAALDRIG vara bitchig. Hur kan en så liten söt lila varelse vara annat än ödmjuk o gosig?
  • Blitz
    MrsPenn skrev 2013-05-06 01:13:39 följande:
    Ahaaa... Tack för förklaringen.

Blitz, du har koll på dina cartoons du Kyss

Ja något måste ju ersätta alla år av studier eftersom den kunskapen är som bortblåst.
Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!