lilla juni 2014 tråden.
Godkväll. Hoppar in i denna tråd. Är gravid med andra barnet beräknad till ru t den 28 juni. Storebror är 4 år. Hur mår ni allihopa?
Godkväll. Hoppar in i denna tråd. Är gravid med andra barnet beräknad till ru t den 28 juni. Storebror är 4 år. Hur mår ni allihopa?
Plussade 4 dagar innan beräknad mens denna gång (förra gången 6 dagar efter beräknad mens). Har gått in i vecka 6 idag. Har under veckan som varit haft ett varannan dag mående. Ena dagen mått nästan helt ok andra liiite tröttare, lite illamående. Oroar mig säkert i onödan. Nån mer som har det som jag?
Kattisch - som här då . Åkte bil tidigare idag började må illa men tänkte såklart att det bog bara var åksjuka. Vill ha vecka 12 nu så man kan lugna ner sig lite...man analyserar hela tiden.
Sitter här i soffan och mår lite små illa. Tänk vad lite illamående kan få en att le...haha.. Även haft lite sura uppstötningar idag efter att jag ätit. Annars mår jag oförskämt bra, om jag mår dåligt så gör jag det mest på eftermiddag kväll.. När jag väntade sonen mådde jag illa jätte mkt, men spydde inget.
Cassidy - nej, hoppas det inte är nå fara
Åh tänker pådrog. Och håller mina tummar så hårt jag bara kan!
På dig.....ska det ju vara
Från att ha mått oförskämt bra till illamående nu ikväll. Snacka om att det kan vända fort. Imorgon är det dags för hälsosamtal eller om det är inskrivning, bm bokade bara en tid med mig. Spännande.
Det var bara ett hälsosamtal. Inskrivning sker den 18 dec. Känns som en evighet tills dess. Mått illa sen kl 14 idag.
Jag kommer vara i vecka 12+3 (13) vid inskrivningen. Fick en tid för att prata om KUB test den 18nov. När måste man gör KUB? Nån som vet?