lilla juni 2014 tråden.
Postafen hjälper inte på mig, tog en tablett lergigan nu ikväll och det känns lite bättre iaf
Postafen hjälper inte på mig, tog en tablett lergigan nu ikväll och det känns lite bättre iaf
Hoppas ni finner att allt är okey nästa vul. Dag 1 med lergigan, hjälper litegrann. Blir skakig av dom. Detta illamående gör mig galen, kan ju knappt inte äta nåt alls.
Har ni alltid typ "växtvärk" eller är det bara ibland?
Ja som mensvärk. Jag har det bara vissa dagar.
Vilken vecka. Den har varit hemsk!. Mår så dåligt, värst är morgonen och sedan kommer stunderna lite titt som tätt på dagen. Mat får mig att spy och är inte sugen på nånting alls. Lergigan hjälper knappt nåt trots full dos på tre tabletter om dagen. Har pratat med BM som sa att om det blir värre så måste jag åka till kvinnokliniken annars har jag en tid till läkare på onsdag nästa vecka. ONSDAG?!?!. Och jag som får hem sonen idag också (4år)....
Mina problem verkar lugna sig när jag inte jobbar. Har idag mått mkt bättre. Men illamåendet har funnits där men inte i lika stor utsträckning .
En vecka sen jag började med lergigan, lite bättre är det. Men inte mkt. Imorgon ska jag testa att äta både lergigan samt ta på ett åksjuke armband. Hoppas det gör susen.
Kattisch - hur har det gått idag??
Härligt att höra :)
Apelsin juice funkar för mig, mackorna och filen jag levt på de senaste två veckorna börjar jag må illavarslande nu. Vad ska man då äta tro....