Inlägg från: Emmadaniella |Visa alla inlägg
  • Emmadaniella

lilla juni 2014 tråden.

Hej!

Är gärna med här också om inte gruppen är för stor? Bf 30 juni!  /Emma

• Emmadaniella

Tack! :)
    Är som de flesta av er andra, illamående. Provade tablett mot det igår, postafen, men däckade i soffan vid 18 och sov resten av natten så sååå trött känns ju meningslöst att bli enbart för att slippa illamåendet..
    Usch! Hoppas det går över snart!

• Emmadaniella

Är också extremt trött.. Har berättat på jobbet att jag är gravid då jag jobbar med personer som kan vara utåtagerande fysiskt och även "tunga lyft" så ja.. Men vad gör man nät man är så trött? Kan man sjukskriva sig för det? Körde dom andra barnen till dagis/skola imorse och kände att jag nästan kunde somna.. Hjälp! Har så svårt att komma upp på morgonen. Hade lågt blodvärde så bidrar ju också. Hoppas på bättring med järntabletter!!

Hur gör ni med jobb?

• Emmadaniella

Kattisch: förstår att du väntar. Har inte erfarenhet av det du gått igenom men förstår att man blir mer avvaktande.. Hoppas vul går bra!

• Emmadaniella

Cassidy: Grattis till två! Har själv tvillingar och en dotter! Så förstår chocken, blev väldigt chockad när jag fick reda på att jag väntade tvillingar :) men denna gång är det "bara" en!

• Emmadaniella

Ja fy verkligen! Är så less på att må illa från man vaknar tills man somnar. Känner sig som världens tråkigaste just nu, nästan deprimerad av att må såhär :(
    Sjukskriven veckan ut, ser inte fram emot att jobba nästa vecka..

• Emmadaniella

Blev sjukskriven till 13/12 pga av extrem trötthet och illamående och väldigt lite sömn! Men fick Lergigan comp utskriven, tack och lov!! Vilken medicin! Mår inte illa och är bra mycket piggare då det även piggar upp lite. Antar att den inte skadar bebisen då min barnmorska tipsade om den. Så mycket gladare nu att må bättre! Tips till er illamående.
    Däremot så har jag ont i magen, som kraftig mensvärk, växtvärk, hela tiden, så klarar mig inte utan alvedon. Känns som att den här graviditeten verkligen måste vara värt resultatet :)
    Kommer bara nya "krämpor" hela tiden. Någon mer som har ont i magen?

• Emmadaniella

Hemskt att höra att man säger upp en provanställning dagen efter du berättat om din sjukskrivning! Usch..

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.