Inlägg från: Emmadaniella |Visa alla inlägg
  • Emmadaniella

lilla juni 2014 tråden.

Jag har gått upp ca 6 kg, vecka 16+2. Får mycket vatten i kroppen när jag är gravid också. Kan inte dölja graviditeten alls, magen är stor även om jag lägger mig ner och på morgonen. Men kanske inte så stor att någon som inte vet om det vågar fråga.

• Emmadaniella

Mmjansson: förstår det!!! Åh va kul!
    Jag har inte känt bebisen på tre dagar efter att ha känt den tydligt två dagar i rad så jag vill bara att det ska bli 7/2 nuuu så jag kan se att allt är ok!

• Emmadaniella

Cassidy: tänk att imorgon kan du säga att du ska på ultraljud imorgon! (Förlåt om jag spär på illamåendet nu) ;)
    Vilken lycka att bara ha två dagar kvar! Väldigt avundsjuk, lycka till!

• Emmadaniella

Cassidy: Va härligt! Skönt att se att dom små mådde bra :) nu längtar jag ännu mera!
    Hade du barn sen innan?

• Emmadaniella

Mmjansson85: va roligt!!! Jättebra att det såg bra ut :)
    Längtar som tusan till mitt rul, nedräkning 10 dagar kvar..
    Grattis till en pojkbebis i magen! :)

• Emmadaniella

Mmjansson85: vi tänker ta reda på kön, kan inte hålla mig :) så om 9 dagar!!!

Igår kände min man första sparken, tydligt genom magen! Ett mysigt ögonblick :)

• Emmadaniella

Mmjansson85: jag förstår att du längtar dit! Men..det kommer!! Har min i bakvägg så då känner man ju tydligare tidigare.
    Snart så :)

• Emmadaniella

Har ni andra handlat något i bevisväg ännu? Kläder, vagn, säng, badbalja osv? Har inte köpt något ännu, kanske borde börja lite smått :)

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.