lilla juni 2014 tråden.
skulle jag däremot få en heltidstjänst igen så räknas sgi:n om först efter 6 månader. så sa hon.
skulle jag däremot få en heltidstjänst igen så räknas sgi:n om först efter 6 månader. så sa hon.
Besony. Du kan inte skyddat den då på annat vis, typ varit arbetssökande , sjukskriven eller jobbat?!j jävla regler dom har dom gjort för att missa eller inte förstå! Vi har ju ändå jobbat och tjänat ihop den sgi man har!
Men dom räknar väl inte om förrän 6 månader!!? Tänkte på anställningen
Hoppas det blir bra!
Ja det är klart det är olika hur mkt man klarar så klart man ska testa sig fram, har provat det Mesta men klarar ingen ansträngning måste tänka hela tiden på varje steg men ibland hjälper inte ens det, har också hästar så lite rörelse blir det men allt går ultra rapid plus att jag måste sätta mig eller gå in och lägga mig för värkens skull med jämna mellanrum, är em. Jobbig tid nu när dom fäller när jag måste stå, har en stol på stallplan som jag sätter mig på, men har jag gjort nått extra typ ryktat eller hängt tvätt dammsugit eller nått så har jag jätteont, vissa dagar kan jag knappt gå, då det hugger som knivar och låser sig känns som om man går av. Men vissa dagar bättre andra sämre. Ska fråga efter kryckor nästa vecka skulle behöva när det är som värst så sambon slipper hjälpa mig på toa :)