lilla juni 2014 tråden.
Vi får väl se. Bara de är kvar och verkar friska, så är allt annat bara ett plus
Eller tvåäggs, kanske jag menade. Mobilen tycker tydligen att tvåvägs är ett vanligare ord...
Tack!
Jag går in i v 17 imorn och har då exakt 2 veckor kvar till rul, så jag ligger en dag bakom dig
Träffade en kompis idag och berättade då för henne. Tycker fortfarande att det känns overkligt och som att det inte handlar om mig/oss. Känner väl heller inte att jag fattar att det faktiskt kommer ut bebisar till slut... Nä, jag har inte fattat alls.
Efter rul tror jag att det kan börja sjunka in. Vi har ju inte sett dem sedan v 9, så det är mycket osäkerhet...
Jag är lite avundsjuk på det här med 'vanliga' barnvagnar. Det finns så mycket att välja på! Så många modeller, funktioner, material och färger.
Tvillingvagnar är toksvåra att hitta... Har bara tre krav: Den ska vara stabil och tålig, man ska kunna ha barnen sittandes åt båda håll och den ska kunna tas med i varierande terräng.
Vi har väl bestämt oss för Emmaljungas Double Viking, då det är den enda som stämmer in på kraven. Men den finns bara i svart, vitt, grått och beige, och den har inte en enda extra detalj för utseendets skull, eller för ökad funktion...
Eftersom tvillingar kan komma lite när som helst, så börjar vi nog handla i lugnt tempo när vi bearbetat rul och vad vi får se där.
Om det bara är en kvar tar det nog lite tid att sörja, och är något fel så får vi ju ta det därifrån.
Men om allt är bra och det ligger två små sprattlare där inne så är det nog dags att komma igång. Det beror lite på hur det blir med våra flyttplaner också!
Jo, det kan man. Men det finns bara ljusa, starka färger, som får vagnen att se ut som ett tivoli... Typ knallrosa, starkt ljusblå, lysande grönt och gult...
Jag vill ha vinrött eller mörkt lila, eller nån fin brun nyans. Med mönstrat innerfoder och helst inslag av rutigt/randigt/vad-som-helst på utsidan!
Är lite kräsen...
Åh, vad avis jag blir!
Jag går in i vecka 18 imorn och har bara känt en enda rörelse som jag tror beror på bebisarna. Och det var inte en spark utan snarare en vändning. När ska mina komma igång!?
Det borde väl snarare kännas mer om det är två där inne...?
Emmadaniella: Okey. Det låter ju lugnande i alla fall!
8 dagar kvar till rul!
Emmadaniella: Okey. Det låter ju lugnande i alla fall!
8 dagar kvar till rul!