• Happy14

Julibebis 2014

Hoppar in! Plussade idag!!

Bebis beräknad 16/7.

• Happy14

Jag har också haft ont i magen, men nu börjar det släppa känner jag! Är extremt svullen jag med redan!! Jag var jätteliten sist och gick bara upp tio kilo, så känns det inte som det kommer bli denna gången ð???.. När tänker ni berätta för syskon och föräldrar ? Jag har berättat för en arbetskamrat som också är gravid och för min mamma.. Min son (7 år) har önskat detta sååå länge och även sambons största på snart 10 år men hans minsta (8år) är sådär, men det går nog över ð???

• Happy14

Emma80;Patrica m.m:

Ja det är nog klokt att vänta men det är ju sååå svååårt att hålla tyst!´   

• Happy14
    lillagreizn skrev 2013-11-08 07:37:32 följande:
    Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå.

Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.  

Jag har precis fyllt 29, min man är 34, du då?
  • Happy14

Bor i Gbg, jobbar på förskola, har tre barn, ett eget och två underbara bonusar, 7,8,9 år Så detta blir en sladdis deluxe

• Happy14

Fy.. Har varit förkyld i flera dagar nu, och har haft huvudvärk i typ en vecka, och nu börjar illamåendet smyga sig på... Är rädd att det är farligt att ha feber och vara förkyld såhär tidigt.. Men det kanske det inte är. Är orolig hela tiden, det är så tröttsamt, dock är jag bättre nu

• Happy14

28 dagar kvar... Ont överallt och illamåendet är tillbaka vill att hon skall komma ut nu!

• Happy14
    Jensan78 skrev 2014-06-23 16:39:19 följande:

Tack alla!

Känns helt galet. Fast på ett bra sätt!

Ska inte sticka under stolen med att det känns som om man

Blivit överkörd av en lastbil som sedan backar över en igen!

Haha! Jag började få sammandrag ningar i fredagskväll så vi åkte ner till Varberg för ktr. Då va det 3 min mellan.

Eftersom jag kom in en dum helg och hade ett bokat snitt så ville de att jag skulle vänta tills tisdag!!!! Då blev jag så ledsen och arg. Eller nej , jag fick panik! Då skulle jag få brikanyl vart 3.e timma som avstannade sammandragningarna. Det gick jag bara inte med på. Så läkaren fick ringa in bakjouren ????

Hur som helst 17 timmar senare plockade de ut honom.

Något som jag glömde var värmendyna det behövs efter snitt.

Grattis! Skicka hem dig? Dummaste jag hört!
  • Happy14

Jag köpte maxi cosi cabriofix med easy base:n, dock upptäckte jag hade vi bara hade Isofix bak på båda bilarna men den funkar även som bältad bas, men ska testa att ha henne bak om det går. Köpte även fästen till vagnen (bugaboo CAM 3) så det blir smidigt att bara klicka i och ur när man skall handla osv.

Svar på tråden Julibebis 2014