• Happy14

Julibebis 2014

Fy blir orolig hade 140 i blodvärde hos bm igår, nu läste jag att det var farligt med så högt i slutet på grav. Usch nojjar mig för allt nu i slutet... Skitjobbigt.

• Happy14

När jag vaknade hade magen rasat ner rejält! 9 dagar kvar men vill att hon kommer nu!!

• Happy14

Grattis allihopa! Jag har en vecka kvar imorgon, så jag e oxå kvar barnen här hemma hoppas lillasyster kommer inatt ;-p

• Happy14
    July skrev 2014-07-14 13:44:24 följande:

BF+8 idag, hur kan det plötsligt kännas så avlägset att det faktiskt ska komma en bebis?? Känns som att för var dag som passerar efter bf så blir bebisen mer och mer overklig. Knäppt. Grattis till er som fått och lycka till till oss som fortfarande väntar. :)

Fy vad segt jag e bf - 7... Blä.
  • Happy14

När började folk med hinnsvepning? Har aldrig hört talas om det! Låter så läskigt tycker jag.. Fy ont... ?

• Happy14

Vart hos bm idag, hon e fixerad och inte ruckbar längre, trots att jag e omföderska, så det var ju ett steg åt rätt håll iaf, även om det inte betyder något

• Happy14
    alltåinget skrev 2014-07-17 06:11:45 följande:

Det var inte falskt alarm. 02:37 föddes lillebror i ett undersökningsrum på fl. Hann inte in i ett förlossningsrum! 40 minuter var vi inne på fl innan han kom ut :) 3325 gram och 51 cm.

Häftigt! Grattis!
  • Happy14
    Smalltowngal skrev 2014-07-19 11:05:59 följande:
    Bf imorgon här och kan bara hålla med, så drygt!! :( känner mig ganska nere redan, så hur tusan blir det ifall man går över två veckor!?
    Usch näe jag vägrar! Barnen vill gå och bada och mannen renoverar det sista i bebisens rum, jag orkar bara inte gå till badet.. Fy, men jag måste väl... Snark. Gör ont när jag sitter står och går och har ingen lust till något.. Segt!
  • Happy14
    Poison82 skrev 2014-07-19 11:42:28 följande:

Har 12 dagar kvar till beräknat , känner mig ganska sur och ving. Har noll tålamod för min son vilket han såklart märker och blir ännu mer gnällig vilket gör mig galen. Jag HATAR gnäll.

Idag kom jag på den underbara idén att rensa i trädgårdsskjulet. Det är bara 32 grader varmt ute så det är väl klart jag skulle välja denna dagen till det. Och har man väl börjat ja då får man slutföra jobbet. Fan kan inte värkarna sätta fart så jag får en anledning att slippa

Hahaha men fy! Jag själv är på väg till stan för att köpa en ny bikini, mina hade hamnat i en 95 graders tvätt, och ja det hjälper inte när man är gravid så kan det gå när mannen har hand om hushållet haha! Kommer väl aldrig hem igen, bor ju på en ö så badgästerna flockas här, så det är nog rejäl kö hem sedan.. Nu får bebis INTE komma hehe!!
Svar på tråden Julibebis 2014