Inlägg från: Bettanspettan |Visa alla inlägg
  • Bettanspettan

Julibebis 2014

Hej. Jag är en 35 årig tjej från Skaraborg som väntar mitt fjärde barn, BF 18/7. Hoppar gärna in här

• Bettanspettan
    gubbenhilfe skrev 2013-11-12 10:11:56 följande:
    Jag är i vecka 5, 4+3. Jag känner mig lätt illamående hela tiden, förutom när jag äter... Och det bådar ju gott. Med mitt första barn gick jag upp 22 kg! Hoppas väll att det inte blir lika mycket denna gång, har nämligen bara lyckats gå ner 7 av de 22 kilona...

Då ligger du och jag lika, också 4+3 idag
  • Bettanspettan

Vecka 4+4

Jag är sjukt trött, har somnat i soffan varje kväll den senaste veckan. Sambon önskar nog lite mer aktivitet i sängen men jag lyckas ärligt inte hålla mig vaken... 

• Bettanspettan
    Surrih skrev 2013-11-14 06:32:06 följande:
    Grattis Frida, kul med en sån nyhet 4 på morgonen! :D mammamia, okej tycker jag läst att folk ätit dom, men bra du meddelade att dom ändrat :) Jag vaknade som vanligt runt 5 snåret pigg som en mört! haha. Och kissnödig såklart :p Ni som är gravida för andra/tredje gången vilken vecka började magen komma i för er? :)

Förra gången med trean fick jag köpa mammabyxor i v 11 för då kunde jag inte ha nåt. Denna gången är jag tjockare i mig själv så vet inte riktigt vad som är bebis eller livsnjutning men tyckte redan det börjar bli svårt att knäppa jobbar byxorna.
  • Bettanspettan

Jag ska på vul den 27/11. har haft utomkveds och har bara en äggledare så vill kolla att det sitter rätt.
    Känns helt otroligt det här, fick diagnos Pco när jag var 19, mina tidigare 3 barn är Pergobarn och jag har varken haft äl eller mens naturligt. Sen började jag helt plötsligt få blödningar igen och nu är jag gravid på naturlig väg, utan hormoner  

• Bettanspettan
    lillagreizn skrev 2013-11-16 22:15:50 följande:
    Helt slut efter en heldag på jobbet! Jag har ont i ländryggen och höfterna, dock inte nå jätte kraftiga smärtor men såpass att jag knappt kan ligga på sida och känner mig sjukt stel när jag går! Känns som att det är förtidigt att börja få ont redan, någon i samma sits?? Och någon som har någon erfarenhet av detta och har nå tips???
    Samma här, ländryggen och höfterna. Jobbade 9-19 igår o somnade i soffan klockan 20 Höfterna är en ny grej för mig, det har jag aldrig känt tidigare. Jag har haft foglossning alla tre graviditeter innan så det är väl bara att vänta in....
  • Bettanspettan
    lillagreizn skrev 2013-11-17 14:07:29 följande:
    Tungt skift, jag jobbar 08.00 - 13.00 och sedan 16.00 - 21.00 tungt det oxå man blir som aldrig klar, hela dagen går åt jobb. Kände inte av desto mer med sonen, hade ont när jag skulle sova annars inte så mkt.  Hoppas att det här släpper, kommer inte funka med mitt jobb annars Obestämd 
    Ja det är långa pass. Jobbar på en stormarknad, haft min jobbarhelg nu, 12-22 fre 9-19 lör, 7-15,30 sön o 7-15 mån. Så jag är helt färdig nu, skönt att va ledig några dar.
  • Bettanspettan

Igår var jag på hälsosamtal och fick tid för kub testet, dan före nyårsafton... Även tid för inskrivning men det kändes sent, inte förrän i v 14! Fast hon sa iofs att det var ont om tider, dom är bara 3 bm här och det var många gravida nu...

Svar på tråden Julibebis 2014