Sorg13 skrev 2014-01-11 23:08:45 följande:
Har samma här även om jag denna gång själv tappat intresset. Har inte haft på 12 v och har förstått att han tycker det är konstigt då där ligger ett bebis i min mage, tror inte han tycker det är fel på mig utan som sagt själva graviditeten. quote=72207733][quote-nick]Phlippan87 skrev 2014-01-11 21:50:45 följande:[/quote-nick]Bryter snart ihop av bristen på sex här hemma, tror vi fått till det 2 gånger sedan pluset och det är inte för att jag inte vill eller försöker. Blir helt knäckt av sambons ointresse, något är rejält fel när han väljer att prata i 2 timmar i telefon med sin pappa när jag föreslagit sex och försöker förföra honom
[/quote]
Ja det problemet har han åtminstone inte, hade sex samma kväll som första förlossningen startade.
Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-11 23:43:34 följande:
Jag har sagt samma sak. Kan inte heller göra det på Facebook. Har iof inte svärmor där men min ingifta svägerska och min mans ena kusin och hennes pappa. Men varför han inte vill berätta är för att hon har varit negativ alla gånger. Även när min mans bror berättat om graviditet har hon tom gråtit och tyckte de gjorde fel.
Har både svärmor, svärfar, sambons lillasyster, flera av hans kusiner, hans moster + man, hans fastrar osv. Så om jag outar en graviditet lär de bli besvikna på att de inte fick veta först