Julibebis 2014
Hela bilen stinker rök nu! Bara av att hämta ut paketet på posten, öppna brevet och sedan lämna det i ungefär en timme. BLÄ!
Är det någon som äter Postafen mot illamående? Funkar det? Jag känner mig redo att dö just nu.
Jag äter lergigan comp, hjälper lite iaf, tar bort det värsta. Postafen får mej att sova dygnet runt....
Gubbenhilfe, ja det är på recept... Börja prova dom på en helg, ifall fu skulle bli koma-trött :)
Varit på vul idag. Och fick se det lilla hjärtat picka så fint. Så underbart. Blev också framflyttad fyra dar. Så nu är jag 11+4.
Gubbenhilfe: jag kör på Postafen trots att jag fått både lergigan Comp och primperan på recept. Jag tycker en halv funkar ok. Då mår man lite illa men tar bort det värsta utan att man blir helt deckad. En hel tar jag när jag mår riktigt dåligt, då gör det inget om jag blir trött...
Nu har vi varit UL. Hon såg ett foster som såg så fint ut med hjärta och allt. Hon fick det till att jag är på 7+6 och jag får det till 8+1 så det är ju inte så stor skillnad. Förutom det fina fostret så såg hon vad hon kallade en lite mindre "massa". Hon trodde att det kan ha varit två från början men att bara den ena har klarat sig. Hon sa oxå att vi skulle vara medvetna om att det kunde innebära att det inte blir något MKP för vår del då de inte vill göra det om det är två. Så ni får vi bara avvakta och se vad de säger i Lund.
Men hur som helst så är jag i alla fall helt lyrisk över att det är en liten ärta där inne som se så fina och frisk ut.