Julibebis 2014
Pappa har gjort på mig och blir en kille. Han har aldrig haft fel förut så hoppas han har rätt nu vill gärna ha en kille hihi
Pappa har gjort på mig och blir en kille. Han har aldrig haft fel förut så hoppas han har rätt nu vill gärna ha en kille hihi
Halloj tjejer... Nån som vet nåt y om sjukskrivning? Måste ner i arbetstid då jag har ett krävande jobb och inte orkar jobba fullt ut. Min chef skickade ett chemaförslag idag på 71% kan man sjukskrivas resten av tiden?(% upp till heltid) Hur går man till väga då? Är det bm som kan sjukskriva en? Aldrig vart sjukskriven så helt vilsen i detta
Beror ju pp vad man vill med sin vagn... hade en emmaljunga till mina små. Var en stadig och robust vagn väldigt rymlig för barnen. Alltid haft emmaljunga. Men vill du ha en lätt och smidig vagn som inte tar platts så är nog inte det alternativet det bästa För mig går dock trehjuliga vagnar helt bort. Säkert är dom super men känner mig mer trygg med fyra hjul.
Mått jätte dåligt inatt... vakna av att jag hade världens näsblod, har aldrig i mitt liv blött näsblod förut. Sen har jag yrat omkring i sängen så gubben fick ta ett stadigt grepp om mig för att jag skulle vara någorlunda stilla. Mycket märkligt. Min chem och jag ska fylla i och ansöka om havandeskapspenning så jag får iväg dom papprena. Man kan tydligen få beviljat tidigare med det jobbet som jag har. Hon har fixat ett kanonchema för mig dessutom. Så glad och tacksam