Inlägg från: Bettanspettan |Visa alla inlägg
  • Bettanspettan

Julibebis 2014

Adrienne skrev 2013-11-19 20:16:42 följande:

Någon mer som har foglossning? Hade kraftig foglossning förra graviditeten med kryckor från v 20 och har inte blivit riktigt bra efter det så jag är inte ett dugg förvånad att det har börjat redan. Har varit och fått foglossningsbälte idag i alla fall och det kändes bättre med det på.

Väldigt ont i höfterna men vet inte om det är fogarna. Mina tidiagre foglossningar har kommit senare och suttit mer i blygdbenet o bäckenet..
  • Bettanspettan

Jag satt o kollade vagnar på ebay igår mest för skojs skull. Men det fanns ju massor! Bjöd 36 kr för en begagnad UJ kärra

• Bettanspettan
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-11-22 13:17:28 följande:
    Har fått samma resultat med andras hårstrån också ;)
    Visar tjej Hoppas hoppas... är lite utmanövrerad nu, jag mot 5 män i familjen
  • Bettanspettan
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-11-22 17:08:45 följande:
    Någon som fått nästäppa? Jag har köpt nästäppeplåster på Apoteket. Ska se om de funkar. Slemhinnan i näsan är jäkla torr.
    Hade det hela förra graviditeten, var så otroligt befriande känsla när det släppte efter förlossningen!
  • Bettanspettan
    lillagreizn skrev 2013-11-25 09:36:57 följande:
    Vet inte vad jag ska skriva, känner mig tom på ord. Vaknade på morgonen och skulle gå på toa, när det börjar droppa blod efter benet. Väntar bara på det där mf som aldrig verkar vilja komma, det driver mig till vansinne. ringde till gyn som vill avvakta till slutet av veckan och jag förstår dom, skulle jag åka in nu kan lika gärna hjärtat slå för att vara borta imorgon! känner mig bara tom i hela kroppen, detta blir sista försöket på ett syskon klarar inteav det här.
    Kram
Svar på tråden Julibebis 2014