Julibebis 2014
Haha!! Det gör INTE jag så det var en kompis till mig som upplyste mig om att det fanns en snubbe som var duktig i Sverige som hette så!! 😋 Men det blir bra "flyt" i Holger, Rolf, Göran!! 😊
Jag har ju inte känt bebis alls knappt... Förrens igår kväll när vi gick o la oss... Jäklar vilka ninjasparkar alltså!! 😊 Jag började fnittra o sambon undrade om jag hade blivit totalt galen!!?? 😋 Jag kände sparkarna utanpå oxå o sambon la sin hand på magen, men då blev det kolugnt i magen! Var precis lika när dottern låg i magen... Sambon kände inget förrens typ v. 25-26 då o då hade dottern hicka, annars blev hon helt lugn i magen!!! Men såååå häftigt det ör att ÄNTLIGEN få känna av det lilla livet!!!
Sorry... Jag var helt övertygad om att det var en salva eftersom jag vet att väldigt smp barn fått det vid vattkoppor.... Ser det lite svårt för 6 månaders bebisar att svälja en tablett.... Men har som sagt bara hört talas om det när folk i bekantskapen pratat om det som lindring vid klåda vid vattkoppor...