Julibebis 2014
Tjohooo!! Köpt jötte fin vagn idag så glad. Blev emmaljunga en begangnad. Å min älskade man gav med sig så snällt så blev köp innan ul iaf
Tjohooo!! Köpt jötte fin vagn idag så glad. Blev emmaljunga en begangnad. Å min älskade man gav med sig så snällt så blev köp innan ul iaf
Vilken alla hjärtans dag... flickorna och jag pysslat fina kort sen lagade vi god mat tills älsklingen kom hem. Så fick jag en stor bukett rosor och barnen varsin söt nalle. Nu ska vi ha lite soffmys innan vi äter lite god cheescake. Ha en fin kväll tjejer å njut av att vi alla snart är en till i familjen
Har själv fått bristningar vid båda mina första graviditeter. Kändes inte alls kul.. alltid haft orokönslan över att min man ska tycka jag är "ful" vet ju att han inte tycker det utan är bara nått jag fått för mig bara för att jag själv inte gillar det. Samma med vikten... kämpat riktigt hårt för att nå dit jag var innan jag blev gravid nu igen. Försöker nu hålla mig ifrån godis läsk och annat gott för att undvika viktuppgång pga det