• LovisaC

Julibebis 2014

Bibbo skrev 2013-11-28 00:15:32 följande:
    Är i v7 (6+2)

Hehe, mitt illamående och tröttheten kom som ett brev på posten i v.6+0 och det är tydligen inte ovanligt att det kommer i vecka 7. Hela helgen (6+0 var i lördags) är som ett töcken av trötthet och sömn....
  • LovisaC
    mamiama skrev 2013-11-28 09:32:36 följande:
    TVÅ otroligt fina hjärtan tickar på därinne å lyckan är total!!!

Grattis!! Vad skönt!
  • LovisaC
    Fiamedbarn skrev 2013-11-28 11:11:35 följande:
    Nej det tycker jag inte. Se till att du får tjänsten först!

Jag hade berättar. Fair play, som sagt. Hon kommer att uppskatta din ärlighet och på så vis förhoppningsvis förstå att du ändå är värd att satsa på. Dock finns det rövhål överallt...
  • LovisaC
    loppanojag skrev 2013-11-27 22:56:07 följande:
    Jag har den hemlig. Kanske därför man inte hittar den?

Måste man bli vän med dom man ska lägga till i gruppen?

Ja, man måste bli vän först. Du kan ju lägga till mig? Gör mig till admin så kan också jag hjälpa till att lägga till folk - det är ganska jobbigt i början :P
  • LovisaC
    Fiamedbarn skrev 2013-11-28 11:55:07 följande:
    AAs10

Men faktum är att många diskriminerar gravida fast man inte får. Och eftersom du är så tidigt i graviditeten kan ju fortfarande allt hända. Och de får faktiskt inte fråga om man planerar barn!

Det gjorde min arbetsgivare vid intervju... "Vi älskar barn, många av oss har barn. Vi måste bara veta om du planerar barn inom det närmsta året."

Fin omskrivning va? Detta var i februari. I mars började vi verkstaden på allvar.

Nu blir ju bf 1.5 år senare. ;)
  • LovisaC
    loppanojag skrev 2013-11-28 13:27:05 följande:
    Zannah Ljungström :)

nu har jag lagt till dig också :) (Lisa)
  • LovisaC
    MW90 skrev 2013-11-28 14:23:04 följande:
    Vill någon lägga till mig oxå.

Marina Westerlund heter jag :)

Det finns ju jättemånga sådana. Vad har du för visningsbild? :)
  • LovisaC
    AAS10 skrev 2013-11-28 17:10:21 följande:
    Pratade med henne o hon svarade i den här kommunen får man vara gravid så skrattade hon och blev jätteglad. Hon sa oxå att de verkar som jag kommer få tjänsten är en med lasföreträde som dock dsökt annat jobb oxå. Så verkar inte gett någon negativ effekt. Hon hade dessutom sett att jag inte riktigt hade mått bra vilket detta gav svar på.

Haha, vilket underbart svar! :D

Vad skönt att du berättade! :)
  • LovisaC
    nypan78 skrev 2013-11-28 17:46:51 följande:
    FB gruppen, vem får gå med i den?! Vad heter gruppen?

Alla julimammor såklart ;)

Man måste bli vän först och sedan bli tillagd i gruppen. Mig kan man iite bli vän med på facebook men om inboxar ditt namn lägger jag till dig ;)
  • LovisaC
    huldaskarin skrev 2013-11-29 12:47:39 följande:
    Var på VUL idag. Vi fick se en liten jordnöt med ett pickande hjärta!! Vecka 7+3 blev åldern på jordnöten. Så otroligt skönt att få visshet 
    Åhh, vad underbart! Grattis!
Svar på tråden Julibebis 2014