Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Julibebis 2014

Malinh skrev 2014-02-16 11:02:30 följande:
    Det man ökar i vikt är inte bara fett.. Det är blod, vatten, bebis osv :)
    I mitt fall var det fett! Men jag får skylla mig själv. Den sista månaden åt jag minst en liter gräddglass om dagen! Tänkte att jag skulle försöka låta bli det den här gången. Men misstänker att det kommer bli svårt, glass är ju SÅ gott och speciellt när det är varmt.
  • gubbenhilfe

Nu har jag beställt ett babyskydd. Det vi ville ha var nedsatt med 700 kr på Gobaby så jag kunde inte låte bli. Nu vill bara att alla saker jag beställt ska ta och komma hem!

• gubbenhilfe
    AAS10 skrev 2014-02-16 12:34:28 följande:
    härligt! alltid kul med rea, vi beställde ett paket med vagn, babyskydd, säng och skötbord, det är ju restat men man kan ju inte annat än längta ;)
    Jag gillar att fynda! Blir så himla nöjd med mig själv.

Har även precis vunnit budgivningen på ett nytt babynest på Tradera så idag är jag supernöjd!
  • gubbenhilfe
    AAS10 skrev 2014-02-16 12:43:17 följande:
    idag e tydligen en bra dag =) klickade hem ett i förra veckan där i från, billigt o bra :)
    En helt lysande dag till och med!

Hade inte tänkt ha något babynest egentligen men det var så många här inne som pratade gott om det så jag föll helt enkelt för grupptrycket.
  • gubbenhilfe
    Malinh skrev 2014-02-16 18:06:37 följande:
    Haha okej då ;) äsch jag äter det jag vill äta.. Kan ta tag i extra kilon när bebbe är ute tänker jag! Har inte ens vägt mig sen v 5 :) men gick ner allt plus 5 kilo till när jag fick dottern o vägde lite för lite så kanske därför jag inte oroar mig..
    Jag har fortfarande 14 klövar till min inskrivningsvikt med sonen. Det är mer ön sex år sen... Men å andra sidan gråter jag inte över det. Vill inte väga 49 igen. Men det hade varit kul att vara under 60. Får helt enkelt se till att fixa det efter den här graviditeten. Eller så blir jag lat igen och slänger ut hela den gamla garderoben för att slippa ångest.
  • gubbenhilfe
    Smum10 skrev 2014-02-16 21:40:30 följande:
    Haha satt och funderade på det, tänkte att klövar kanske var ett uttryck typ som lax istället för tusen  Skrattande
    Hahaha! Skulle kunna vara kanske.
  • gubbenhilfe
    HaBaNiTa skrev 2014-02-16 23:19:57 följande:
    Hahaha klövar jag dör haha asg* smile1.gif
    Ja ibland får telefonen verkligen till det.
  • gubbenhilfe
    Fiamedbarn skrev 2014-02-17 20:50:30 följande:
    Men under 60 är du ju i alla fall smile2.gif

Kan tillägga att jag knappt hämtat mig från klövattacken än!!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
    Hahaha!
  • gubbenhilfe

I dag har jag börjat på mitt nya jobb. Känns som det här kommer att bli riktigt bra! Alla har varit så snälla och vad jag än bett om så har jag fått det. 

Borde nog fira lite i kväll tror jag. Om jag orkar, är helt slut!

Svar på tråden Julibebis 2014