Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Julibebis 2014

pixi8 skrev 2013-11-15 12:58:05 följande:
    Ja det är kul att titta på vagn! Men förra gången tog det en evighet innan vi hade bestämt oss... Nu tänker jag kolla runt lite för skojs skull. Men ja som sagt håller jag mig nog tills liten har kommit ut innan jag bestämmer mig Glad
    Det hade jag aldrig klarat. Förrförra gången jag var gravid ville jag köpa vagn redan i vecka 10. Som tur var så lät jag bli då den graviditeten inte resulterade i någon bäbis. Efter det har jag lärt mig att lugna mig lite men jag vet vilken jag vill ha. Kommer beställa den från Holland så det blir nog någon gång i början av juni. 
  • gubbenhilfe
    HollyH skrev 2013-11-15 16:45:00 följande:
    Jag har defintivt funderat på vagn jag har haft över 60 olika barnvagnar, men itne så många syskonvagnar.
    Det blir nog en Bumbleride Indie Twin  här. För syskonvagn behöver vi, även om inte storasyskonet i vagnålder kommer att åka så mkt.
    Härligt! Min man hade nog blivit tokig på mig om jag hade haft så många vagnar.  
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2013-11-15 18:51:54 följande:

Har med haft Emmaljunga och kommer bli denna gång med skulle jag tro=)
    Vi hade med Emmaljunga till första barnet men jag tycker att de är så stora o otympliga så det blir ingen Emmaljunga för oss den här gången. Vi hade CityCerox 365.
  • gubbenhilfe
    Anni01 skrev 2013-11-15 19:46:06 följande:
    HollyH: har också haft en bättre "illa-mående-dag" idag. Testade åksjuke-band idag och trodde inte så mkt på dem innan men nu börjar jag tro att de gör effekt trots allt. Fler som testat såna, funkade det på er?
    Jag hade det med mitt första barn och tyckte att det fungerade. Nu mår jag illa mest hela tiden men inte så mycket utan det bara ligger där och stör i bakgrunden. Tänkte spara på banden i fall det blir värre.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2013-11-15 20:45:22 följande:

Jaha jaså tyckte den var kanon, hade även Emmaljungas syskonvagn. Smaken är som baken och tur är väl det
    Ja visst är det tur. Jag gillade den så långe vi hade liggdelen i men så fort vi bytte tyckte jag den kändes så stor och det är ju trotts allt sittdelen som används längst. Men jag skulle gärna ha tyget på en annan vagn. Vår var alldeles prickig och fin.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2013-11-16 17:33:39 följande:
    vilken v gör man ultraljud?? Fasen vad man glömt på sju årObestämd
    Där jag bor gör man det runt v. 18. Känns som en evighet tills dess...
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2013-11-16 17:30:33 följande:

har inte hunnit iväg och kikat än på vagn men ska göra det snart, kanske behöver förnya mig. När mina var små var det ju jätte poppis med just Emmaljunga.
    Vi har försökt få barn i över två år och har under en tiden varit gravid tre gånger (med denna inräknat) så jag har haft gott om tid att planera.  Förhoppningsvis ska det gå lite längre än bara till planeringsstadiet den här gången. Jag kommer beställa både vagn och babyskydd från Holland. Sparar lite över 3 000 kr!
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2013-11-16 17:51:59 följande:
    Hoppas att det går bra denna gången för er!!

Å så spännande vad blir det för vagn??

Oj först v 18... en evighet... ska på första samtalet den 25e, ska bli kul. Glömt på sju år så bäst att uppdatera sig hehe     
    Det hoppas jag med. Det blir en Bugaboo Buffalo.
Svar på tråden Julibebis 2014