Julibebis 2014
I början gick det ju sååååå sakta!!
Ska oxå göra ogtt på tisdag fy hatar det...
Har vart väldigt försiktig me att handla än, vet inte varför riktigt. Vet ju att det är en pojke men ska fråga en extra gång på tul då i v 32. Sen finns det ju inte så mycket tunna kläder än så det blir väl mer så fort butikerna kör igång med det.
Vad har ni köpt för storlek på kläder? Köpt i 50 & 56 båda flickorna var ju stora när dom föddes så räknar med en stor bebis denna gång med. Vill ju inte köpa för mycket och att det blir oandvänt
Hur gör ni med napp till era bebisar? Till dom andra hade vi med till vilket var tur för båda hade svårt att få till suget. Jag önskar jag kan amma denna gång.. inte kunnat med någon av dom andra två
Å idag fick våra bekanta sin bebis... blir så fruktansvärt avis... vill oxå ha!! Vet är dumt att känna så men kan inte hjälpa det...
Haha så härligt att jag inte är ensam att känna så. Blev nästan ledsen när jag fick en bild på deras bebis... dessutom fick dom en son, precis som vi ska få.
Jag kan inte begripa hur aktiv den lille kan vara... tror han spelar fotboll därinne!! Är nästintill aldrig stilla. Idag var min pappa här och hjälpte till med lite rördragning i badrummet och även han kunde känna den spralliga pojken därinne. Gör så fruktansvärt ont när han far runt men älskar det ändå. Känns tryggt att känna att han rör på sig. Kan märka att han känner igen oss i familjen. Om någon förutom mannen eller barnen känner på magen så tar det längre tid innan han gör sig känd. Men så fort nån i familjen lägger handen så puffar han direkt