Julibebis 2014
Går in i vecka 21 idag och tiden går så lååååångsamt!!
Går in i vecka 21 idag och tiden går så lååååångsamt!!
Vi planerat också ett besök på Ullared innan bebis tittar ut. Funderar på april, maj
Nu har jag fyllt ansökan om graviditetspenning, så bara att hoppas! Annars tar jag semester 4 veckor innan och sen de obligatoriska 10 dagarna man får gå hem innan. Vore dock skönt att slippa ta av semestern, spara på den
Någon som ansökt om det förresten och vet hur länge det brukar ta innan man får svar?
Vi ska också till Gekås nu under våren, och hoppas hitta mkt där. Visa gärna bilder om ni i tråden har bebisshoppat där ????
Vad kostade babyvakten du köpte? Har tänkt köpa det där nere också!
Jag vet att vår grabb ligger i säte efter ett 3:D ultraljud. Hoppas han vänder sig!
Väntan börjar bli seg nu...
Täta sammandragningar sedan flera veckor, smärtsamma uppåt mot revbenen periodvis. Det stramar i hela magen vid sammandragningarna och ryggen värker. 18 dagar till bf. Ingen bebis fixerad ännu. Vill bara träffa honom nu
Vid senaste besöket hos bm var inte bebis fixerad, vecka 38. Någon som har något tips på hur/om man kan påverka det? Läste någonstans att det kan underlätta att sitta på pilatesboll? Så idag sitter jag ute på soldäcket och gungar haha! Några spec. rörelser tro eller bara sitta och "gunga"?
Vissa barn fixerar sig inte förrän samma dag de kommer ut :)
Bf 21/7 förresten!
Jag är också kvar, "tyvärr". 38+6 idag. Kontroll hos bm idag och hoppas lillen iaf fixerat sig!
Bf idag. Men inget tecken på bebis
Bf+1, vill bara få ut honom nu. Lider aldrig av värmen annars, men idag mår jag inte på topp. Kräktes och hade mig i natt, frossa och på det nackspärr. Bläk!!
Jag fick inte tid dö hinnesvepning fören 28/7, alltså bf + 6.
Sist jag var på koll, 1 v sedan var han inte ens fixerad, så allt känns så avlägset...