Inlägg från: Liljekonvaljebladet |Visa alla inlägg
  • Liljekonvaljebladet
    Poison82 skrev 2014-03-04 07:00:05 följande:
    Lyllos, jag går in i vecka 19 idag smile4.gif . Blev ju flyttad. Men håller med dig om att tiden går sakta, den står stundtals still
    Ja herre gud, aldrig har det väll gått såhär långsamt!
  • Liljekonvaljebladet

Nu har jag fyllt ansökan om graviditetspenning, så bara att hoppas! Annars tar jag semester 4 veckor innan och sen de obligatoriska 10 dagarna man får gå hem innan. Vore dock skönt att slippa ta av semestern, spara på den

• Liljekonvaljebladet

Väntan börjar bli seg nu...

Täta sammandragningar sedan flera veckor, smärtsamma uppåt mot revbenen periodvis. Det stramar i hela magen vid sammandragningarna och ryggen värker. 18 dagar till bf. Ingen bebis fixerad ännu. Vill bara träffa honom nu

• Liljekonvaljebladet

Vid senaste besöket hos bm var inte bebis fixerad, vecka 38. Någon som har något tips på hur/om man kan påverka det? Läste någonstans att det kan underlätta att sitta på pilatesboll? Så idag sitter jag ute på soldäcket och gungar haha! Några spec. rörelser tro eller bara sitta och "gunga"?

• Liljekonvaljebladet
    Poison82 skrev 2014-07-07 10:00:14 följande:

Vissa barn fixerar sig inte förrän samma dag de kommer ut :)

Nej jag vet ju det, men man blir ju så himla ivrig på allt i detta tillstånd :P
  • Liljekonvaljebladet

Bf+1, vill bara få ut honom nu. Lider aldrig av värmen annars, men idag mår jag inte på topp. Kräktes och hade mig i natt, frossa och på det nackspärr. Bläk!!

• Liljekonvaljebladet

Jag fick inte tid dö hinnesvepning fören 28/7, alltså bf + 6.

Sist jag var på koll, 1 v sedan var han inte ens fixerad, så allt känns så avlägset...

Svar på tråden Julibebis 2014