Julibebis 2014
Sån dröm är inte heller kul!! Måste säga att vi har tur i vår förening. Har aldrig höjts en kr på de sex åren vi bott här och som julbonus varje år slipper vi en hyra. Finns annat man vill lägga pengarna på
Träffat min bm idag. Allt var kanon, hjärtljuden perfekta och sf måttet låg på översta kurvan (30) han låg med huvudet ner men inte fixerad än. Att han var sp aktiv var ett bra tecken sa hon så kändes skönt när jag gick därifrån. Nu får vi se fram emot tul den 21/5 då ska dessutom mannen med. Sagt att han inte behöver ta ledigt dom här "vanliga" kontrollerna. Men tul vill han inte missa, hoppas han inte är en jättebebis.
Messa med en kompis igår som fick sin lilla bebis för tre veckor sen. Hon vet att jag inte kan sova mernän tre-timmar per natt då jag har så ont när jag ligger. Hon frågade om jag hade lust att typ kanske ta en promenad där runt tre tiden med deras bebis så hon får sova.... ja vad säger man?? För det första har jag sån längtan efter vår bebis så har svårt att se andra bebisar utan att bli så avis sen att binda upp mig så kändes konstigt... måste ju vila även om jag inte kan sova. Tycker ni jag var taskig som sa ifrån?
Sånt köpsug till bebisen men ska inte handla mer kläder förns efter tul... fasen glömt allt med bebisstorlekar, vet ju inte vad man ska sattsa på för stl
Vill oxå veta när bebis kommer! Lämktar så... men min bm sa att dom inte tar senare än 39+0 här (om det inte kommer in nått akut före) så räknar typ med den 17 juli
Har ni fått extra sug efter nått?