Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

mamiama skrev 2014-05-15 14:20:59 följande:
    Du är inte ensam om de dagarna!! De kommer här med å är fruktansvärda.... Att man helt plötsligt kan bli så nere är ofattbart. Men det kommer bra dagar med! Kram

Tack snälla... så svårt att inte visa det för barnen bara. Vill inte visa det för min man heller då han redan gör så mycket för mig. Tack.. kram
  • Frida Andersson

Jaha då var det straxt morgon och jag har aovit i 17 minuter. Tittade på kl sista gången 22.08 och exakt 17 min senare hör jag hur vår sjuåring kräks! Åååå nej, dom har precis dått våningssäng och nya tapeter. Och givet är det hon som ligger överst så bara till att städa. Sen har det hållt på inatt. Jag har legat tok vaken för att kunna finnas snabbt till hands. Fan vi hade ju magsjuka i februari, alla utom jag. Jag har känt mig illamående ett par dagar men inte mermän så. Och så typiskt vi som skulle ha en ledig helg för första fången på så länge, skulle ju bli ullared bara vi två. Boende med bokat och jag som vanligt tog inget avbeställnings skydd. Mannen precis åkt och jobbat och jag sitter nu och grinar i soffan. Hatar när barnen är sjuka... och speciellt nu när vi skulle iväg. .. trodde inte det gick magsjuka än.

• Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-05-16 08:45:41 följande:
    Nej va trist! Jag skulle blivit jätte besviken jag med, så typiskt liksom. Hoppas ni får chansen att komma iväg nån annan helg istället! Vi blev magsjuka veckan efter påsk, hua.. Och det går fortfarande på dotterns förskola, senast igår var det än som kräktes.. Hoppas verkligen inte man kan få det igen?!

Är så typiskt. .. men mamma ringde förut och sa att dom kan ta flickorna ändå. Så ska avvakta under dagen och se hur hon mår. Vill inte att någon annan aka behöva ta hand om mitt sjuka barn. Än så länge har hon klarat fm med ett par toabeaök. Kan ju hoppas på att det inte blev mer än såhär. Magsjuka när man är gravid hoppas jag på att slippa! Hoppas din skrutt inte får magsjukan!
  • Frida Andersson
    Virre1979 skrev 2014-05-19 11:08:29 följande:
    Hua har som ett element inom mig! var på UL nyss och höll på att svettas ihjäl efter att ha gått omkring och letat efter avdelningen... Och varmare blir det :) Allt såg bra ut och killen har redan rejält med hår på huvudet och väger 2400 gr.

Å vad kul!! Ska göra tul på onsdag tror vår lille kille är en bamsing! Vilken v är du i? Kan dom se håret? Hur har ditt sf mått legat?
  • Frida Andersson
    Virre1979 skrev 2014-05-19 18:03:27 följande:
    V 33 (32+6) ja trodde inte man kunde se det men hon visade lite spretiga saker på skärmen :) hans pappa har jättetjockt lockigt hår, så tar väl efter honom :) Har inte koll på sf mått, hittade inget sånt på pappret jag fick, allt såg bra ut och det är allt jag behöver veta :)

Fränt att se hår!! Spännande att få se bebisen en gång till. Har haft det som delmål lixom för att det ska kännas lite närmare
  • Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-05-19 12:18:49 följande:
    Härligt att få se den lille! Själv har jag precis varit på besök hos min bm och allt var bara bra! 7 v kvar till snitt idag! :)

Hir många dagar tidigare får du snittas? Här sa min bm 39+0 om det inte skulle vara fullt typ på bb eller lomma akuta snitt. Så är det 39+0 kpmmer bebis 17/7. I helgen ska vi göra bebisens rum!
  • Frida Andersson

Vi väntar på vpran nya husvagn, byggs just nu!! Ska bli så kul att åka iväg. Här blir det lite ölamd sen lite astrid lindgrens värld för barnen mm

• Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-19 22:20:09 följande:
    Vad för husvagn blir det?

En hobby 560 kmfe de lux
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-19 23:06:14 följande:
    Vi har en Hobby 720 UKFe Prestige. Min man har lastbilskort så vi jan dra den men det är otympligt att komma in på många campingplatser.

Min man kör oxå lastbil. Men kände att det blev lite väl stort. Vpran beatälde vi med våningasäng för tre sen stor matgrupp i mitten och sen vår säng klar .
  • Frida Andersson

Fan hur sover ni på nätterna? Kan inte ligga på sida då ded gör så ont... ligger jag på rygg får jag knappt luft och blir så tungt och får inge luft

Svar på tråden Julibebis 2014