Julibebis 2014
Tack snälla... så svårt att inte visa det för barnen bara. Vill inte visa det för min man heller då han redan gör så mycket för mig. Tack.. kram
Jaha då var det straxt morgon och jag har aovit i 17 minuter. Tittade på kl sista gången 22.08 och exakt 17 min senare hör jag hur vår sjuåring kräks! Åååå nej, dom har precis dått våningssäng och nya tapeter. Och givet är det hon som ligger överst så bara till att städa. Sen har det hållt på inatt. Jag har legat tok vaken för att kunna finnas snabbt till hands. Fan vi hade ju magsjuka i februari, alla utom jag. Jag har känt mig illamående ett par dagar men inte mermän så. Och så typiskt vi som skulle ha en ledig helg för första fången på så länge, skulle ju bli ullared bara vi två. Boende med bokat och jag som vanligt tog inget avbeställnings skydd. Mannen precis åkt och jobbat och jag sitter nu och grinar i soffan. Hatar när barnen är sjuka... och speciellt nu när vi skulle iväg. .. trodde inte det gick magsjuka än.
Vi väntar på vpran nya husvagn, byggs just nu!! Ska bli så kul att åka iväg. Här blir det lite ölamd sen lite astrid lindgrens värld för barnen mm
Fan hur sover ni på nätterna? Kan inte ligga på sida då ded gör så ont... ligger jag på rygg får jag knappt luft och blir så tungt och får inge luft