Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

A n n e L i e skrev 2014-05-26 13:45:19 följande:
    Samma här, vill verkligen veta :P  Samtidigt vet jag ju att dom inte kommer att skicka ut tid förrän i juni, men kan ändå inte låta bli att undra

Ger mig tusan på att jag inte får förns i juli!!!!
  • Frida Andersson

Hat bf den 24 juli så bör få snitt senast 17 juli... fasen då borde jag få tiden mitten på juni? För nu är för tidigt att ringa och kolla till förlossningen? ????? Vill veta....

• Frida Andersson

Å då ska jag ringa imorgon och fråga!!! Vet att nör jag snittades med tvåan fick jag tvp v innan men min bm sa nu att dom tar bara en v innan men som en sol skriver dår hon ju två v innan. Det önskar jag verkligen! !

• Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-05-26 17:31:21 följande:
    Jag fick mitt snittdatum för ganska precis två månader sen och idag är det exakt 6 v. kvar, så jag antar att det måste vara olika mellan sjukhusen hur dom planerar.. Men jag är iaf glad att jag har fått mitt datum och slipper vänta som ni! Det slog mig faktiskt idag att det faktiskt bara är 6 veckor kvar, det är ju inte så länge! Blir lite smått nervös faktiskt.. Googlar förlossningsberättelser; planerat snitt, men har läst de jag funnit flera gånger redan.. Funderar på att packa bb-väskan i helgen.

Kommer säkert gå jötte bra. Jag har gjort ett akut och ett planerat snitt. Det enda aom oroar mig är ryggmärgsbedövningen så jag har sprutskräck!!!
  • Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-05-26 20:20:00 följande:
    Vill också veta!

Får lite panik att inte veta. Vill ju planera så allt blir så bra så möjligt
  • Frida Andersson

Ringde operationsplaneraren för att se om dom visste datum än för mitt snitt eller när kallelsen skulle komma men dom hade inte fått juli chemat än. Hon sa iaf 7-10 dagar innan och att kallelsen kommer nog i början av juli. Hmm bara att försöka focusera på annat och hoppas tiden går fort.

• Frida Andersson

Nu för första gången under denna grav är jag såååå sugen på allt. Men ska fasen stå emot. Min man fråga imorse när han ringde varför jag kastat en hel chips påse... hmm här får jag se till att inte ha nått ggott hemma. Tur våra barn bara äter gotte på lördagar!! Går in i v 33 imorgon och lyckats att inte gå upp denna vecka

Svar på tråden Julibebis 2014