Julibebis 2014
Ger mig tusan på att jag inte får förns i juli!!!!
Hat bf den 24 juli så bör få snitt senast 17 juli... fasen då borde jag få tiden mitten på juni? För nu är för tidigt att ringa och kolla till förlossningen? ????? Vill veta....
Å då ska jag ringa imorgon och fråga!!! Vet att nör jag snittades med tvåan fick jag tvp v innan men min bm sa nu att dom tar bara en v innan men som en sol skriver dår hon ju två v innan. Det önskar jag verkligen! !
Nån som vet om man svullnar mindre ju mer man dricker??
Pinsamt la mig i sängen kl åtta efter att ha lagt barnen.. ligger och små sover till tvn lite. Är skönt
Nä tjejer nu blir jag knäpp snart. Tänk att man kan länkta så fruktansvärt mycket efter något. ..
Ringde operationsplaneraren för att se om dom visste datum än för mitt snitt eller när kallelsen skulle komma men dom hade inte fått juli chemat än. Hon sa iaf 7-10 dagar innan och att kallelsen kommer nog i början av juli. Hmm bara att försöka focusera på annat och hoppas tiden går fort.
Nu för första gången under denna grav är jag såååå sugen på allt. Men ska fasen stå emot. Min man fråga imorse när han ringde varför jag kastat en hel chips påse... hmm här får jag se till att inte ha nått ggott hemma. Tur våra barn bara äter gotte på lördagar!! Går in i v 33 imorgon och lyckats att inte gå upp denna vecka