Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Oj min man upptäckte nu när vi ducha att jag inte har några fotknölar och tårna är som prinskorvar... så svullen. Inte undra på att man har ont.

• Frida Andersson
    Jensan78 skrev 2014-05-29 18:58:00 följande:
    Är också sjukt sugen på allt!! Godis, go mat, choklad!! Bara 25 dagar kvar! Helt galet! 14 kg +

Ååå vad nära ni är nu!!!! Härligt
  • Frida Andersson
    erajka skrev 2014-05-30 17:34:52 följande:
    Till och från speciellt när magen blir hård. Känner mig sååå himla sliten nu, den sista månaden får gärna gå fort!
    Tuva <3 Vårat underverk <3 111221

Känner även av stickningar nertill. Mm nu får det gärna gå fort!! Håller med precis slut...
  • Frida Andersson

Kom att tänka på en sak inatt när jag låg vaken... som vanligt. Nån som vet hur det är med pearcingar vid snitt?? Har nämligen en i näsan, en i tungan och en i labretet. Alla dessa tre är risk att växa igen supersnabbt. Måste man ta bort dom?????

• Frida Andersson

Då får som sitta så hoppas jag att slippa ta bort dom. Vet att när jag sövdes för en annan operation fick jag verklihen trycka igenom staven i tungan...

• Frida Andersson

Passion:duktig du är! Måste med börja tvätta så det är klart. Vi har dock köpt allt nytt förutom säng och vagn då vi gav bort allt efter flickorna. Fast nu blir det ju en liten pojke så hade behövt köpa alla kläder ändå. Är oxå i v 33

Svar på tråden Julibebis 2014