Julibebis 2014
Oj min man upptäckte nu när vi ducha att jag inte har några fotknölar och tårna är som prinskorvar... så svullen. Inte undra på att man har ont.
Oj min man upptäckte nu när vi ducha att jag inte har några fotknölar och tårna är som prinskorvar... så svullen. Inte undra på att man har ont.
Har ju extrema besvär med åderbråck. Opererad efter föra grav men oj ännu värre nu
Så öm nertill i magen trycker verkligen på nedåt... nån mer som känner så???
Försökte hitta bra bh idag men icke.... så irriterad måste ju ha!
Kom att tänka på en sak inatt när jag låg vaken... som vanligt. Nån som vet hur det är med pearcingar vid snitt?? Har nämligen en i näsan, en i tungan och en i labretet. Alla dessa tre är risk att växa igen supersnabbt. Måste man ta bort dom?????
Då får som sitta så hoppas jag att slippa ta bort dom. Vet att när jag sövdes för en annan operation fick jag verklihen trycka igenom staven i tungan...
Köpt bärsele idag, får hoppas sonen gillar det då vi tog ett litet dyrare
Passion:duktig du är! Måste med börja tvätta så det är klart. Vi har dock köpt allt nytt förutom säng och vagn då vi gav bort allt efter flickorna. Fast nu blir det ju en liten pojke så hade behövt köpa alla kläder ändå. Är oxå i v 33