IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014
Har ni förresten fått nån % på hur stor chans ni har med ivf?
Har ni förresten fått nån % på hur stor chans ni har med ivf?
tes fast egentligen är det ju inte så dåligt, om man försöker själv hemma är chansen runt 20%.
jag ahr mått så otrolligt dåligt över det här med barn under flera år. Har velat ha barn men inte haft nån att skaffa barn med och nu när jag hittat mannen i mitt liv blir det inget. Men har bestämt mig nu för att försöka se fram emot ivf och en ev raviditet. Kanske tom få hoppas på att det fungerar på första försöket. Jag kommer ju bli ledsen oavsett om jag är glad nu eller inte. Känns jätte läskigt för jag är så rädd att bli besviken igen men kanske måste våga vara glad också. :)
sötboll, såg att du hade första samtalet idag? kändes det bra?
Ska kolla appen. Kanske skönt att ha en påminnelse ibland :)
Vi ska bara ha ett samtal vad jag vet. Vi har ju redan varit där en gång.
Jenkis får man fråga. Hur lång väntetid är det på ägg?
Hoppas ni får fortsätta snart jenkis!
För oss är det mindre än två veckor kvar till ivf mötet. Längtar tills man kommer dit! Vill ju börja nu! :)
Tror jag hade äl igår. Ett sista eget försök vartdet men tror inte på det. Brukar känna så tydligt min äl men den här gången kändes detså skumt. Imorgon börjar jag med progprogesterall och ska försöka förlänga sista mensen lite så att jag får den precis efter mötet.
Vilken bergochdalbana det här är. Så hoppfullena stunden och helt säker på att det blir ett pluss på första försäket. För att i nästa stressa om allt. Blev så stressade idag över att det ev blir långa protokollet....vill ju ha barn nu inte vänta och vänta...
Verkligen. Tror många ser det som en quick fix med ivf men det är verkligen inte det. Var det svårt för dig ayt få sjukskrivning, om jag får fråga...
Håller tummarn krabaten!
Själv väntar ja forrfarande på att få komma på besök till kliniken. På tisdag är det äntligen dags! Men, haha, nu har jag börjat nojja för att jag ska vara gravid :) man blir ju aldrig nöjd. Tror inte det är något men ska ha mens dagen efter besöket, för tidigt att testa just nu. När jag varit gravid förut har jag innan bim blivit så lugn i själen och glad på ett oförklarligt sätt. Och igår kände jag så....känner ifa så fortfarande men tror väl inte innerst inne att det är någon men är lite rädd för att det ska uptäckas på vul på tisdag. Pga tidigare mf vill jag inte att kliniken vet om det eftersom de tyckte att vi skulle försöka själva ett år efter mf. Problemet är att min mens inte blivit som den ska efter mf. Så om jag skulle vara gravid och det slutar igen i mf vill jag kunna få hjälpa av ivf snart. Inte vänta ett år till. Blev en roman av det här :)