• MsLilja

IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014

Tror tills lördag. Ska på vul imorgon. Antar att jag får ett datum för äp då.

• MsLilja

Tack tjejer. Mår inte tiptop direkt. Försökt att röra på mig lite och känns lite bättre men har fortfarande ont i kroppen och världens huvudvärk. Men vad gör man inte :)

• MsLilja

Vill helst inte ta nåt. Finns lite ny forskning på att även alvedon kan påverka hur bra det fäster efter ET.

• MsLilja

Idag var det dags för vul och jag har flera fina ägg som väntar på att plockas. Plock blir det på måndag. Och ET onsdag. Läskigt men längtar sååååå :)

• MsLilja

Tänkte vara hemma den dagen men har en del jobb jag inte kan flytta på resten av veckan. Hoppas därför kunna jobba på tisdag.

• MsLilja

Idag var det dagen D för oss. Det blev 15 guldägg som plockades :) imorgon får vi veta om de blivit befruktade!

• MsLilja

Och idag var det 10 st som var befruktade! Imorgon får vi tillbaka ett! Är så glad! :)

• MsLilja

Idag fick vi tillbaka ett fint litet embryo på 4 celler! Och hela 7 st till frysen. Är så glad just nu!

Hir går det för er andea tjejer? Verkar vara många som sprayar?

• MsLilja

Tes vad skönt att du sprayar så kort tid. Är rätt glad att jag slapp det. Verkar som om de flesta mår dåligt av det...

Svar på tråden IVF/ Carl von Linne kliniken våren 2014