Nordic IVF Center Malmö
Mom2015 - jag har inte heller kräkts av medicinerna el behandlingen, men har heller inte tagit de mediciner du tar.
Hoppas du slipper må dåligt mer!
Mom2015 - jag har inte heller kräkts av medicinerna el behandlingen, men har heller inte tagit de mediciner du tar.
Hoppas du slipper må dåligt mer!
Krya på dig, mom 2015!
Mom2015- skönt att du är bättre å kan vila idag! Hoppas att du inte blir dålig igen ikväll.
Här e de rd 13, ännu ingen mens i sikte. Sjukt nervös! Tror jag går sönder om det inte fungerat. Jag börjar hoppas samtidigt som jag vet att jag varit i den här sitsen förr utan att lyckats! Kan inte bara dagarna gå snabbt nu!! Td på lördag, men tänkte ta redan på fredag.
Tack 2014bebis!! Hoppas det går bra för er åxå!
Ff ingen mens, timmarna sniglar sig fram å flytningar fr lutinusen gör att man håller på att bli knäpp på riktigt!!!
Håller tummarna för alla där ute!!
Libra1- tråkigt att höra att du mår så dåligt! Skriv om du vill, vi finns å lyssnar! Jag förstår dig på så vis att för varje behandling som vi gör så är den mer å mer psykiskt å fysiskt påfrestande! Energin å det positiva tänker försvinner mer å mer för varje gång vi går igenom detta. Vet inte om du/ni känner igen er?!
Jag hoppas att allt detta är värt det i slutet, att vi får det vi kämpar för!
Libra1-när hade du tänkt testa? Hur mår du förutom att du känner dig deprimerad?
Kram till dig å alla andra där ute!
Lycka till mom2015!! Hoppas ni får er fina julklapp! ????
Rd 14 för vår del. Nervös är bara förnamnet. I måndags var det två v sedan ÄP. Td på lördag, men vi kommer nog testa imorgon kväll. Tror ni det är ok att testa m icke morgonurin imorgon, rd 15?
Åh, va jag hoppas för oss alla!!
Mom2015 - va inte meningen med alla frågetecken i mitt förra inlägg.
Vad tror ni? Ok att ta gravtestet med eftermiddagsurin imorgon, rd 15?
Kram på er!!
Tack för ditt svar, mom2015. Ja, alla är olika, så det är svårt. Jag har td på lördag, så det blir en dag tidigare. Å på måndag som kommer är de 3 v sedan ÄP.
Får se hur vi gör! :)
Jag är gravid!!! Tog ett test nu ikväll! Underbar lycka å lättnad! Nu hoppas vi detta håller hela vägen! Livrädd för ännu ett missfall, men ska försöka njuta av detta just nu! En dag i taget!
Håller tummar å tår för er alla! Å tackar för stöttningen ni gett!
Tack för alla grattis hälsningar! Känns underbart å skrämmande på samma gång!
Vi körde korta protokollet denna gången, brukar köra det långa. Vi fick verkligen guldägget tillbaka. Inga till frysen, ett tillbaka. Ett fint 8 celligt, åter på dag 3.
Önskar er alla lycka till, håller mina tummar för er allihop!!
Grattis till era plus, så himla roligt!! Å ja, känslan är underbar!!
Hej!
Ni som blivit gravida, när har ni fått tid för graviditets Vul? Vilken v?