• Millan14

Nordic IVF Center Malmö

Mom2015 - jag har inte heller kräkts av medicinerna el behandlingen, men har heller inte tagit de mediciner du tar.

Hoppas du slipper må dåligt mer!

• Millan14

Mom2015- skönt att du är bättre å kan vila idag! Hoppas att du inte blir dålig igen ikväll.

Här e de rd 13, ännu ingen mens i sikte. Sjukt nervös! Tror jag går sönder om det inte fungerat. Jag börjar hoppas samtidigt som jag vet att jag varit i den här sitsen förr utan att lyckats! Kan inte bara dagarna gå snabbt nu!! Td på lördag, men tänkte ta redan på fredag.

• Millan14

Tack 2014bebis!! Hoppas det går bra för er åxå!

Ff ingen mens, timmarna sniglar sig fram å flytningar fr lutinusen gör att man håller på att bli knäpp på riktigt!!!

Håller tummarna för alla där ute!!

• Millan14

Libra1- tråkigt att höra att du mår så dåligt! Skriv om du vill, vi finns å lyssnar! Jag förstår dig på så vis att för varje behandling som vi gör så är den mer å mer psykiskt å fysiskt påfrestande! Energin å det positiva tänker försvinner mer å mer för varje gång vi går igenom detta. Vet inte om du/ni känner igen er?!

Jag hoppas att allt detta är värt det i slutet, att vi får det vi kämpar för!

Libra1-när hade du tänkt testa? Hur mår du förutom att du känner dig deprimerad?

Kram till dig å alla andra där ute!

• Millan14

Lycka till mom2015!! Hoppas ni får er fina julklapp! ????

Rd 14 för vår del. Nervös är bara förnamnet. I måndags var det två v sedan ÄP. Td på lördag, men vi kommer nog testa imorgon kväll. Tror ni det är ok att testa m icke morgonurin imorgon, rd 15?

Åh, va jag hoppas för oss alla!!

• Millan14

Mom2015 - va inte meningen med alla frågetecken i mitt förra inlägg.

Vad tror ni? Ok att ta gravtestet med eftermiddagsurin imorgon, rd 15?

Kram på er!!

• Millan14

Tack för ditt svar, mom2015. Ja, alla är olika, så det är svårt. Jag har td på lördag, så det blir en dag tidigare. Å på måndag som kommer är de 3 v sedan ÄP.

Får se hur vi gör! :)

• Millan14

Jag är gravid!!! Tog ett test nu ikväll! Underbar lycka å lättnad! Nu hoppas vi detta håller hela vägen! Livrädd för ännu ett missfall, men ska försöka njuta av detta just nu! En dag i taget!

Håller tummar å tår för er alla! Å tackar för stöttningen ni gett!

• Millan14

Tack för alla grattis hälsningar! Känns underbart å skrämmande på samma gång!

Vi körde korta protokollet denna gången, brukar köra det långa. Vi fick verkligen guldägget tillbaka. Inga till frysen, ett tillbaka. Ett fint 8 celligt, åter på dag 3.

Önskar er alla lycka till, håller mina tummar för er allihop!!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö