• Millan14

Nordic IVF Center Malmö

Libra - hur gick ÄP idag? Hoppas de gått bra å att du mår ok nu efteråt!

Jag har varit på ET idag, så vi har fått tillbaka ett 3 dagars, 8 celligt embryo. Nu är de en lång väntan innan man får veta! Jag hoppas verkligen detta blir lyckträffen! De vara måste fungera!!

Kram till er alla!!

• Millan14

Mom2012- 2 v från sprutstart till ÄP! Tror kanske att de kan vara i längsta laget dock. Tror att en del har ännu kortare tid mellan.

• Millan14

Grattis Libra, så underbart!! Håller tummar å tår!!

Är de ngn som fått blåmärke under å i naveln efter ivf? Såg det idag. ÄP i måndags. Lite orolig, någon som vet ngt?!

• Millan14

Ja, de fick trycka på vä sida för att komma åt vä äggstock. Sen så stack de hål på ngt kärl "där inne" så det blödde rejält. Vi spekulerar kring om blåmärket i naveln kan bero på det?!

Har ff ont i magen, el ont är kanske att ta i, men öm, obehag, svullen. Vet inte om de e efter ÄP el lutinus, de ger iaf mig små magkramper bland annat....

Man blir så orolig å nojig över de minsta lilla.

• Millan14

Libra - tack! Ja, jag har ingen aning om vad det kan vara. Känns inte ömt el så. Men känns lite otäckt. Navelbråck låter ju inte så skoj, ska ringa nordic imorgon.

När har du td?

Alla ni som väntar på mens inför start, hoppas att den dyker upp snart!!

• Millan14

Hur går de här i tråden?!

Rd 10 för mig idag, testdag på lörd. Får mensen innan dess om det inte blivit något denna månaden heller.

Försöker att inte tänka el känna efter men hur lätt är det?!

All lycka till er där ute!

• Millan14

Det låter positivt, Libra! Hoppas!! Hur länge tar du ovitrelle?

Jag är på rd 12 idag. Det var på denna dagen förra behandlingen som jag började få början till mens. Så en jobbig dag väntar!!

Vet inte om jag känner så mycket å vet inte om det är inbillning el inte. Kände mig lite bakis igår, små illamående. Å det drog till/högg till ordentligt i sidan när jag vände mig i sängen igår morse. Googlade det (givetvis) å det står ju att det bland annat kan vara ligamenten, men är de inte väldigt tidigt?! 2 v sedan ÄP. Ja, som sagt inbillat mig förr, så de e väl bara att vänta ut dagarna, hålla tummarna å hoppas!!!

Lycka till alla andra var ni än är i processen!!

Ha en fin tisdag!!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö